Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zadam o ukonceni odberu produktu AlfaVit, ktery jsem si neobjednal! Tento produkt mi byl telefonicky nabidnut zdarma na zkousku, s tim, ze v pripade spokojenosti si mohu objednat dalsi davku. Souhlasil jsem, obdrzel prvni zasilku a zaplatil postovne.
Dalsi zasilku jsem si ale neobjednaval a dnes mi prisla dalsi davka, kterou musim uhradit!
Zakaznicke cislo je 8579142.
AlfaVit 20 tobolek
Okamzite ukonceni techto zasilek a vymazani z vasi databaze!
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Dobrý den,
dnes 12.1.2018 jste nás kontaktoval na zákaznický servis, kde Vám bylo potvrzeno ukončení zasílání.
Dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu AlfaVit.
Před časem jste byl kontaktován naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostal nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostal informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2. Zboží jen nesmí mít poškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Dovolujeme si Vás upozornit, že k dnešnímu dni zůstává na Vašem zákaznickém čísle neuhrazená částka ve výši 119,00 Kč za následující zásilky:
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
8579142002 | 01.01.2018 | 26.01.2018 | 119,00 | pravidelná AlfaVit
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za vysvetleni, z telefoniho hovoru jsem bohuzel vubec nepochopil, ze tim automaticky prijimam pravidelny odber. Jsem si vedom pochybeni na me strane, znam vsak dobre obdobne pochybne obchodni praktiky, vyuzivajici nepozornosti zakazniku. Beru to jako pouceni do budoucna, hezky den.