Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.12.2017 jsem se zaregistroval na webu c-date. Jelikož nebylo možné vidět fotky uživatelů bez vip členství, částkou 180 na jeden měsíc. Chtěl jsem vypovědět členství a účet zrušit. Postupoval jsem dle jejich postupu, ale odkaz na stáhnutí dokumentu pro odfaxovaní do sídla společnosti byl neplatný. Jinými slovy nemohl jsem nic stáhnout a tudíž ani požádat o zrušení členství. V dalších dnech byla situace stejná. A ztratil jsem i jejich krátkou výpovědní dobu, ve které jsem ještě mohl vip členství zrušit. Dnes 11.1.2018 jsem na úctě zjistil ztrženou částku 2394kč za dalších 6 měsíců bez toho aby mě kdokoliv o automatické platbě předem informoval. Jelikož mi poskytovatel webu neumožnil funkční odkaz ke zrušení členství a následně účtu, který jinak nelze zrušit než touto cestou, nedokázal jsem vyhovět jejich podmínkám. Dnes jsem se snažil problém znovu vysvětlit, ale přichází opět jen automatické stejné odpovědi od robotů na jakékoliv otázky z mé strany a to, jak si mám zrušit účet, tedy cestu, kterou nemohu použít, protože nemám zrušené VIP členství!
VIP členství na webu www.-date.cz nešlo zrušit jejich cestou, odkaz na výpověď byl nefunkční
Zrušení VIP členství i účtu a navrácení ztržené částky 2394kč na účet.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.