Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#20718Podvodné SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Petra Suchá

Znění stížnosti

Dobrý den, již 3 měsíc chodí na synův telefon SMS od společnosti O2, že jeho Stop Limit byl přečerpán nejprve o 40 Kč (2 SMS) a poté další 2 SMS, že byl limit přečerpán o 50 Kč. Synův telefon se okamžitě zablokuje, ale i přes stanovený Stop Limit, který je 50 Kč platíme na faktuře každý měsíc 496 Kč navíc. Na dotaz, o jaké služby se jedná nám bylo sděleno, že jde o nějaké stahování. Jaké, prý neví. Syn už nic nestahuje, nechce přijít o možnost volání, nicméně SMS chodí dál a tak je opět blokován. Co mám dělat? Má i blokovaná čísla 903, 906,... . Jak je možné, že platíme i přes Stop Limit? K čemu pak je stanoven?
Předem děkuji.
Petra Suchá


Produkt

Máme pouze SMS od společnosti O2.


Požadované řešení

Zamezení těchto SMS a blokování telefonu a navrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 08:38, před 7 lety

Spotřebitelce v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2018 12:04, před 7 lety

Dobrý den,

u telefonních čísel, která jsou účtována pod uvedeným referenčním číslem, je pouze u jednoho čísla nastaven Stop limit, u zbývajících ne. Jelikož jste neuvedla konkrétně, jaké číslo syn používá, můžu vám jen obecně sdělit, že u čísla, na kterém je nastavený stop limit s limitem 50 Kč, nebylo účtováno 496 Kč navíc. Částka navíc za platební transakce, byla účtovány u jiného čísla. Na vyúčtování jsou jednotlivé položky uvedeny.

Chcete-li se na vše podívat konkrétně, napište nám prosím přímo zde: www.o2guru.cz/guru rovněž referenční číslo plátce z vyúčtování a telefonní číslo, o které se jedná, abychom se mohli detailně podívat i na výpis služeb.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.1.2018 12:22, před 7 lety


Petra Suchá

Děkuji dTestu. Obrátila jsem se tedy s doplněnými informacemi na O2guru a čekám na odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:19, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.