Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, již 3 měsíc chodí na synův telefon SMS od společnosti O2, že jeho Stop Limit byl přečerpán nejprve o 40 Kč (2 SMS) a poté další 2 SMS, že byl limit přečerpán o 50 Kč. Synův telefon se okamžitě zablokuje, ale i přes stanovený Stop Limit, který je 50 Kč platíme na faktuře každý měsíc 496 Kč navíc. Na dotaz, o jaké služby se jedná nám bylo sděleno, že jde o nějaké stahování. Jaké, prý neví. Syn už nic nestahuje, nechce přijít o možnost volání, nicméně SMS chodí dál a tak je opět blokován. Co mám dělat? Má i blokovaná čísla 903, 906,... . Jak je možné, že platíme i přes Stop Limit? K čemu pak je stanoven?
Předem děkuji.
Petra Suchá
Máme pouze SMS od společnosti O2.
Zamezení těchto SMS a blokování telefonu a navrácení platby.
|
Tweet |
Spotřebitelce v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den,
u telefonních čísel, která jsou účtována pod uvedeným referenčním číslem, je pouze u jednoho čísla nastaven Stop limit, u zbývajících ne. Jelikož jste neuvedla konkrétně, jaké číslo syn používá, můžu vám jen obecně sdělit, že u čísla, na kterém je nastavený stop limit s limitem 50 Kč, nebylo účtováno 496 Kč navíc. Částka navíc za platební transakce, byla účtovány u jiného čísla. Na vyúčtování jsou jednotlivé položky uvedeny.
Chcete-li se na vše podívat konkrétně, napište nám prosím přímo zde: www.o2guru.cz/guru rovněž referenční číslo plátce z vyúčtování a telefonní číslo, o které se jedná, abychom se mohli detailně podívat i na výpis služeb.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Děkuji dTestu. Obrátila jsem se tedy s doplněnými informacemi na O2guru a čekám na odpověď.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.