Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den zakoupil jsem dne 10.1.2018 v k + b elektro nákupní centrum Billa Prosek americkou lednici od fa Hisense.Dnes 11.1.2018 ve 22.44 hodin mi ji dovezla vaše smluvní kurýrní služba.Lednice byla v tranzitu jen tak zabalená fólií a pod ní byl karton.Domnival jsem se že když si koupím od vás novou věc tak bude originál zabalená a ne že ji jen tak někdo zamotá do fólie a přiveze to je OTŘESNÉ!!!!!Po rozbalení z fólie jsem zjistil že je lednice na několika místech poškozená, má promačklé dveře bok a odřený spodek.U vašich konkurentů jsem se s tímto ještě nikdy nesetkal abych si koupil nový výrobek který vypadá jako bazarové zboží.
Podrobnosti jsem již napsal.
Chci tento výrobek vyměnit za nový originál zabalený a pokud již není tak vrácení celé částky nebo adekvátní kompenzaci.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc nemá při převzetí vady. Pokud bylo dodáno zboží, které nebylo v odpovídající kvalitě, je vadné a spotřebitel má právo věc reklamovat, případně odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, to však jen pokud by byla smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet).
Pokud bylo zboží poškozeno při přepravě, odpovídá za toto poškození spotřebiteli prodávající, protože závazek z kupní smlouvy byl sjednán mezi prodávajícím a spotřebitelem. Prodávající může následně požadovat náhradu škody po zasílateli. Nárok spotřebitele však nesmí být podmíněn tím, zda bude prodávající úspěšný při uplatnění práva na náhradu škody po zasílateli. Takové ujednání by zakládalo významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitele. K nepřiměřenému ujednání se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží, ledaže se jej spotřebitel dovolá. Jak postupovat při převzetí zboží, je možné upravit v obchodních podmínkách. Tato úprava však nesmí spotřebitele zkracovat na jeho právech.
Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.