Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:367
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 135 stížnostech.

#2072Nevyřízená reklamace-nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2014, před 11 lety

Lenka Iglárová

Znění stížnosti

Dne 17.12.2013 jsme reklamovali tyčový vysavač (rekl.doklad 9912955414), dne 17.1.2014 nám byla reklamace uznána. Dnes je 31.1.2014 a my stále nemáme vrácené peníze. Několikrát jsem volali jak na prodejnu do Opavy tak do Brna, ovšem stále jen slibují a omlouvají se a to je tak vše.


Produkt

EE Tyčový vysavač AKU


Požadované řešení

Urychlené dořešení celé záležitosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:52, před 11 lety

V případě, že je reklamace uznána, ale buď ji nelze vyřešit opravou nebo výměnou nebo není vyřízena včetně opravy do 30 dnů, má kupující nárok na vrácení peněz. Doporučujeme prodejci zaslat doporučeně dopis, kde bude stanovena přiměřená lhůta pro vrácení uhrazené kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2014 10:42, před 11 lety

Vážená paní Iglárová,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že ve Vašem případě došlo ke zdržení při vrácení kupní ceny. Po důkladném prověření stavu věci mohu konstatovat, že k zadání platby z naší strany (vrácení peněz na Váš účet) došlo dne 3.2.2014 - tedy následující pracovní den po zadání Vašeho příspěvku. Předpokládám, že Vaše peníze máte touto dobou již na svém účtě. Budu rád, pokud mi obdržení platby zde potvrdíte a budeme tak moci společně věc považovat za úspěšně uzavřenou.

Předem Vám děkuji za spolupráci.

Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.2.2014 11:40, před 11 lety


Lenka Iglárová

Hodnocení:

Komentář: Podat reklamaci 17/12/13 s vyřízením 17/1/2014 a vrácením peněz na náš účet po nejméně našich 4 telefonátech a urgencích až 5/2/14 je pro nás velmi špatný přístup k zákazníkovi.