Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 17.12.2013 jsme reklamovali tyčový vysavač (rekl.doklad 9912955414), dne 17.1.2014 nám byla reklamace uznána. Dnes je 31.1.2014 a my stále nemáme vrácené peníze. Několikrát jsem volali jak na prodejnu do Opavy tak do Brna, ovšem stále jen slibují a omlouvají se a to je tak vše.
EE Tyčový vysavač AKU
Urychlené dořešení celé záležitosti.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace uznána, ale buď ji nelze vyřešit opravou nebo výměnou nebo není vyřízena včetně opravy do 30 dnů, má kupující nárok na vrácení peněz. Doporučujeme prodejci zaslat doporučeně dopis, kde bude stanovena přiměřená lhůta pro vrácení uhrazené kupní ceny.
Vážená paní Iglárová,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že ve Vašem případě došlo ke zdržení při vrácení kupní ceny. Po důkladném prověření stavu věci mohu konstatovat, že k zadání platby z naší strany (vrácení peněz na Váš účet) došlo dne 3.2.2014 - tedy následující pracovní den po zadání Vašeho příspěvku. Předpokládám, že Vaše peníze máte touto dobou již na svém účtě. Budu rád, pokud mi obdržení platby zde potvrdíte a budeme tak moci společně věc považovat za úspěšně uzavřenou.
Předem Vám děkuji za spolupráci.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Podat reklamaci 17/12/13 s vyřízením 17/1/2014 a vrácením peněz na náš účet po nejméně našich 4 telefonátech a urgencích až 5/2/14 je pro nás velmi špatný přístup k zákazníkovi.