Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
28. 11. 17 jsem objednala zboží, téhož dne zaplatila, do dnešního dne tj. 12: 1: 2018 jsem jej neobdržela, několikrát firmu kontaktovala, ale bezúspěšně.
Dámské ponožky s motivy kočiček 2 ks, ID produktu 60257
Vrácení částky, již nemám o zboží zájem, jednalo se o vánoční dárek.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
u všech produktů bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 50 dní od data odeslání. Veškeré položky Vám již byly odeslány a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání zásilek ještě neuplynula. Pokud máte zájem o bližší informace, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.
Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, zboží již bylo doručeno, nicméně ani lhůta, kterou společnost uvádí, nebyla dodržena. Dále již nechci řešit a děkuji.
Dobrý den,
jsme rádi, že Vám zásilka dorazila a velice se omlouvám za zdržení u Vaší objednávky.
Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz