Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 25. 11. jsem objednala zboží, téhož dne ho zaplatila, obdržela email potvrzující zaplacení, do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno. Několikrát jsem společnost vyzvala o informaci, kde se zboží nachází a vždy jsem dostala stejnou odpověď: je na cestě.Zboží mělo být doručeno nejpozději do 10-30 dní od objednání, což se nestalo. Žádala jsem vrácení zaplacené částky a bylo mi sděleno, že takto neučiní, jelikož je zboží na cestě.
Kód 6822/400 Dětská stavebnice MAGICBALL mix barev
Vrácení zaplacené částky neprodleně, jednalo se o vánoční dárek, již o zboží nemám zájem, společnost nedodržela podmínky.
|
Tweet |
Pokud smluvní partner nesplní svůj závazek ve sjednané lhůtě, nastávají pro něj právní důsledky prodlení dlužníka s plněním závazku. Spotřebitelka by v takovém případě měla upozornit prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytnout přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Dodatečná lhůta nesmí být nepřiměřeně krátká. Rovněž ale musí být brán zřetel i na délku doby, která již marně uplynula.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Jiná situace nastává v případě, kdy již při uzavření smlouvy je z povahy věci nebo z uzavřené smlouvy zjevné, že na opožděném plnění nebude mít spotřebitel zájem (tzv. fixní smlouvy), např. v objednávce je výslovně vymíněno spotřebitelem dodání věci do Vánoc. Zde platí, že pokud spotřebitel podnikateli neoznámí, že i po uplynutí lhůty na plnění smlouvy trvá, závazek ze smlouvy automaticky (ze zákona) zaniká (není tedy třeba od smlouvy odstoupit).
Dobry den Iveto,
omlouvame se za delsi dobu doruceni. Podle sledovaciho cisla byla vase objednavka dorucena. https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF247007885CN
Pokud nejste se zbozim spokojena, muzete nam ho do 14-ti dnu bez udani duvodu vratit.
Dobrý den, velmi mne mrzí, že Vaše společnost reaguje, až na veřejnou stížnost, pravděpodovně by jste měli peníze a já ani zboží ani peníze. Je mi líto, že na Vás není metr a můžete porušovat pravisla. Od Vás si určitě již nikdy nic neobjednám. Je mi líto lidí, kteří Vaše zboží neobdrželi vůbec a že jich je. Raději částku oželeli.
Dobry den,
reagujeme na kazdy email ktery nam prijde. Spolecne jsme si napsali nekolik emailu, takze nevim proc tvrdite ze nekomunikujeme. Zadne pravidla jsme nikde neporusili, jak tvrdite! Spise berte jako plus, ze komunikujeme takto verejne na cizich strankach, protoze to vubec delat nemusime. Vsem nasim zakaznikum objednane zbozi zasilame, takze opet nevim kde jste na to prisla. Vsem nasim zakaznikum garantujeme spokojenost vracenim penez! Tuto garanci muzete vyuzit i vy.
Ano, veškerá Vaáebkomunikace? Zboží je na cetě, automatem. Na požadavek vrácení peněz za nwdodržení podmínek? Nelze, počkejte na zboží, pak vraťte a čekejte na peníze. Podmínky dodržujete, jen jak se to hodí vám. Jsem přesvědčená, že kdybych to tady veřejně neřešila, zboží a ani peněz se nedočkám. Dál se k tomu vyjadřovat nemám zájem. Poučila jsem se. Stačilo. Hezký den.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.