Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
9.1.sms,že bude doručeno,nic!Kouknu na net,zásilka stále na depu i k 12.1.,u 9.1. je psáno,že řidič nestihl dodat.Volám řidiči 12.1 co měl balík dodat 9.1. a že to má mít kolega,ale kolega na depu balík nevzal,protože balík stále je na depu!3x voláno na jedno jediný číslo,páč prostě jiný nemají,budeme urgovat,technické problémy,a další problémy a blabla.Co je mi do toho,že mají u nich problémy,já si za službu zaplatila a ráda bych měla balík v den co přijde sms.Je to únavný tam stále volat a volat...Pro příště vím,že už Geis prostě ne,nemám na to nervy,hlavně když balík nutně potřebujete a furt se dovoláváte,děsný!
Poslední balík a dost!Končím s f.Geis!Raději jinou přepravní společnost.
už nic řešit nehodlám,řešila jsem několikrát telefonicky i mailem a vím,že Geis už ne,skončila jsem s ním.Poslední balík a dost!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.