Společnost


ERKADO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20728Neuznaná reklamace dveří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2018, před 7 lety

Ladislava Tožičková

Znění stížnosti

U firmy Erkado jsem si objednala dveře. Protože se jednalo o rekonstrukci, jejich zaměstnanec si přišel všechny rozměry otvorů přeměřit. Nicméně dvoje z pěti dodaných dveří jsou kratší než otvor, pod jedněmi je mezera cca 2 cm a pod druhými cca 2,5 cm. Poté co jsem uvedenou vadu reklamovala, mi bylo oznámeno, že o mezeře pod dveřmi jsem byla při zaměřování upozorněna a že jsem s ní souhlasila. Když jsem se ohradila, že je to nesmysl, tak mi bylo sděleno, že jsem si tam chtěla dát práh nebo kartáč. Když jsem jim na toto odpověděla, že už v době zaměřování byly v místech dveří místo prahu osazeny přechodové lišty, tak jejich odpověď zůstala stejná: že jsem na to byla upozorněna a že jsem to takto chtěla.


Produkt

vnitřní dveře Juka


Požadované řešení

Pro mě jsou ideálním řešením nové dveře se správnou délkou. Nicméně už při reklamaci jsem byla otevřená návrhu řešení od dodavatele. Předpokládám, že má v tomto oboru větší zkušenosti a zná varianty řešení, které mně známy nejsou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 08:29, před 7 lety

Dle ustanovení § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Pokud prodávající toto nedržel, můžete věc reklamovat dle ustanovení § 2169 občanského zákoníku.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a společností urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 07:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.