Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Faktura č. 2017001087 v hodnotě 1.398,- Zásilku jsem vracela přes Česká Pošta, s.p. České Budějovice 37005 pod číslem RR162497177CZ dne 16. 12. 2017 na adresu Elkan Group s.r.o., 1. Máje 260 Skřečoň 73531 Bohumín. Příjemce ji převzal 21. 12. 2017. Protože se nic nedělo, tak jsem zkoušela volat, ale číslo neexistuje, napsala jsem zprávu e-mailem na kterou také nebyla žádná odezva, tak jsem to zkusila opětovně, ale bez úspěchu.Do dnes 12. 1. 2018 nemám žádné informace ani peníze zpět na svém účtu.
132-7 Šaty Numoco květiny zelené kód 789-XL 1ks á 699,- + 53-26 Šaty Numoco modré růže kód 637-XL 1ks á 699,-
Našla jsem tyto ztránky, které mi daly naději, že mohu svoje peníze získat zpět za což vám budu upřímně vděčná. Bohužel, ale budu od 15. 1. do 16. 2.2018 mimo území republiky a tak v případě, že se podaří moji stížnost vyřešit přikládám č.ú.na které mi mohou být peníze vráceny Česká Spořitelna 147220083/0800
Nebudu moci v době své nepřítomnosti reagovat na případné dotazy.
Předem děkuji za tuto příležitost
Jindřiška Trčová
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.