Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#20732Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2018, před 7 lety

Jiřina Gruberová

Znění stížnosti

Dne 26.12.2015 jsme zakoupili notebook v hodnotě 20.000,-Kč a dne 7.6:2016 jsme notebook reklamovali se závadou, kdy nám byl notebook vrácen s opraveným hard diskem následně dne 9.1.2017 notebook reklamován se stejnou závadou, kdy byl opět notebook opraven s novým hard diskem a dne 19.12.2017 byl dán opět do reklamace, ale tentokrát s tím že zlobilo wifi připojení a při zkoušce na prodejně přestal fungovat i touchpad, notebook mi byl vrácen s tím že se závada neprojevila, ale i přesto, že závada nebyla uznána tak mi byl vrácen notebook v továrním nastavení a při převzetí byl notebook z vnitřní části otlačený gumovými ťuplíky, které se nachází kolem displeje a brzdí tak kontaktu displeje o klávesnici, vzhledem k tomuto, že notebook je bílé barvy tak otlaky byly dosti viditelné, ihned jsme pracovníkovovi elektrowordu toto sdělili a ten mokrým hadrem toto otřel a aby toho nebylo málo tak při zapnutí notebook hlasitě hučel, ale bylo mi řečeno, že to je chladnější teplotou ve skladu, tak jsem si notebook převzala a odnesla domu. Přičemž doma při zapnutí se začal sám aktualizovat vzhledem k tomu,že byl notebook v továrním nastavení, posléze po samovolném restartu systému windows se notebook dostal do systému BIOS kdy,už dál s ním nešlo nic dělat. Okamžitě jsme opět zajeli ten den o pár hodin déle do elektrowordu s reklamací, že notebook nefunguje a že už chceme odstoupení od smlouvy, protože už tohle není možné, pracovníci reklamaci přijali dne 4.1.218 a dnešního dne mi bylo sděleno, že notebook byl mechanicky poškozen, volali jsme na linku Asus kde nám bylo sděleno, že byl notebook poškozen silou a je proražená klávesnice v horní části tlačítka F9. Proto poškození nepodléhá reklamaci a oprava mě bude stát necelé 4000. Z předešlých zkušeností pokaždé byli problémy jakmile jsme chtěli vrátit peníze, ale v takovémto měřítku, kdy notebook je jako nový a najednou je silou poškozený z naší strany poškození nevzniklo a za tím si stojíme. Jak máme dál pokračovat?


Produkt

ASUS X751LB


Požadované řešení

Po nekonečných reklamacích požaduji peníze zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 08:49, před 7 lety

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 07:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.