Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství na seznamce Academic Singles a navrácení neoprávněně strženého poplatku ve výši 2247,-kč přímo z mého účtu.
V listopadu 2017 jsem si zakoupila na zkoušku měsíční členství na seznamce Academic Singles. Jednalo se o částku 151,96 Kč,kterou jsem dobrovolně zaplatila online pomocí mé platební karty.
Po cca 14 dnech jsem se rozhodla seznamku zrušit. Poslala jsem společnosti Academic Singles email, jak mám profil zrušit. Zaslali mi návod, který je nesmyslný, tudíž profil zrušit nejde.
V prosinci jsem zjistila, že mi společnost Academic Singles neoprávněně a bez mého vědomí z účtu strhla částku 2247 Kč. Společnost mi vůbec nedala vědět, ze mi budou něco strhávat.
Společnost nereaguje na moje emaily, protože mají na svých stránkách pravděpodobně uvedeny neexistující emailové adresy. Vždy mi dojde tato odpověď:
Vaše zpráva pro
Zpráva je přiložena.
You message for
It's attached below.
Důvod / Reason:
---------------
5.0.0 smtp; 550 5.1.1
Prosím o pomoc při řešení tohoto problému a navrácení peněz. Děkuji Kateřina Strakošová
be2 S.a.r.l. ; Academic Singles
Chci zrušit profil na seznamce Academic Singles a vrátit částku 2247 Kč, která mi byla neoprávněně a bez mého vědomí stržena.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@academic-singles.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.