Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 17.11.2017 jsem po kývl na doručení holící strojku. Ale informaci i tom, že potvrzuji předplatné jsem nedostal. Nyní si již nepřeji zásilky doručovat.
Tímto žádám o přerušení zásilek a od společnosti, a výmaz veškerých osobních údajů! V případě zaslání dalšího zboží, nebudu zboží hradit a obratem ji zašlu zpět, včetně složenky o zaplacení. V případě, že nebudete mojí žádost akceptovat, tak budu nucen řešit přes právníky a policii. Děkuji.
Číslo předplatného: 596586
|
Tweet |
Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Pokud již spotřebitel smlouvu vypověděl (na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2), byla smlouva ukončena dnem doručení výpovědi. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakékoliv další zboží, jež by bylo doručeno po dni účinnosti výpovědi, bude považováno za neobjednané plnění. Spotřebitel jej není proto povinen přebírat. Bude-li zboží jen vhozeno do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Z důvodu předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které by prokázaly, že smlouva byla vypovězena.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.