Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20737Ukončení doručování zásilek a odstoupení od smlouvy. Předplatné: 596586

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2018, před 7 lety

Lukáš Březina

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.11.2017 jsem po kývl na doručení holící strojku. Ale informaci i tom, že potvrzuji předplatné jsem nedostal. Nyní si již nepřeji zásilky doručovat.


Požadované řešení

Tímto žádám o přerušení zásilek a od společnosti, a výmaz veškerých osobních údajů! V případě zaslání dalšího zboží, nebudu zboží hradit a obratem ji zašlu zpět, včetně složenky o zaplacení. V případě, že nebudete mojí žádost akceptovat, tak budu nucen řešit přes právníky a policii. Děkuji.
Číslo předplatného: 596586


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2018 09:39, před 7 lety

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Pokud již spotřebitel smlouvu vypověděl (na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2), byla smlouva ukončena dnem doručení výpovědi. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakékoliv další zboží, jež by bylo doručeno po dni účinnosti výpovědi, bude považováno za neobjednané plnění. Spotřebitel jej není proto povinen přebírat. Bude-li zboží jen vhozeno do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Z důvodu předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které by prokázaly, že smlouva byla vypovězena.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.