Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již tři měsíce čekám na vyřízení reklamace sprchového koutu ,Majitel firmy stále slibuje vyřízení reklamace.Před dvěma měsíci si odvezl vadné součástky.Dodnes to je 30.1.2014 reklamaci nevyřešil.Několikrát jsem majitele firmy kontaktoval.Když mu zavolám svým telefonem tak telefon nezvedne . Pokud zavolám z jemu neznámého čísla hovor přijme.Slíbí řešení a dále reklamaci nevyřídí.Poslal jsem i email.Ani to nepomohlo.Tato firma zásadně neřeší reklamace.
Místo aby reklamaci vyřídila,čeká až skončí záruka.
Jedná se o nefunkční odpad u sprchového koutu / odpad nelze zavřít zavíraci mechanizmus si majitel firmy odvezl
Oprava odpadu v sprchovém koutě .Oprava a nebo výměna sprchové hlavice
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, tak do jejího vyřízení záruka neskončí - dle § 627 odst. 1 občanského zákoníku. Zároveň dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele platí, že pokud obchodník nevyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy od smlouvy odstoupit.
Subjekt Pavwl Medek byl o podané stížnosti informován. Doposud však nevyužil možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem