Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Taška byla objednána 4.12.2017 na webu penezenky-tasky-shop.cz (stránky vlastní firma ChmelMag Trading s.r.o), zaplaceno 765kč na účet, který vlastní Logistic flexter s.r.o. a byl uveden jako kontakt k zaplacení.
Fakturu však vystavil DOVEZEMELEVNE.CZ (GAME SET MATCH S.R.O.) IČO: 06465455 Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10.
Platba jim přišla 5.12.2017, což mi po urgování skutečně potvrdili i jejich výpisem účtu. Načež napsali, že objednávka byla odeslána. Celý konec prosince i začátek ledna je bombarduji, kdy objednávka dorazí?
2.1.2018 mi napsali, že objednávka je v České Republice.
Přičemž na email 8.1.2018, který jsem jim napsal se sdělením, že pokud objednávka nedorazí do konce týdne, začnu to řešit, mi odpověděli, že odemne neobdrželi ještě platbu. Na to jsem jim odeslal jejich screen obrazovky, kde je platba provedena. Oni odepsali, že platbu nemohou dohledat.
Všechny tyto výše zmíněné společnosti vlastní, je jednatelem, nebo je jinak snima v rejstříku spojená jistá Tetiana Ilinykh, ukrajinského původu
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/osoby/tetiana-ilinykh/
Jenž zakládá nové a nové eshopy a firmy. Na téměř všechny jsou stížnosti kvůli podvodům. Mnohé jsou již v likvidaci.
Nic u nich prosím neukupujte!
Vrácení pěněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.