Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Chi podat stížnost na tuto firmu, u které jsem si před dvěma měsíci koupil dlouhý černý kabát pánský v černé barvě značky Samuel, a nedodala, zaplatil jsem jim už předem 900 což byla chyba!
Jelikož mi nedodali včas zboží, chci okamžitě, aby mi vrátili danou částku peněz, co jsem jim zaplatil, pokud mi do do příštího týdne, nejpozději do pondělí večer nevrátí zpět, ihned to půjde k soudu, a budu i třeba celou tuto firmu odsuzovat
Chci ihned, by mi vrátili zpět na účet peníze, které jsem jim zaplatil, 900 kč rovných
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
napište mi, prosím, číslo Vaší objednávky, společně situaci s nedoručeným zbožím vyřešíme. Děkuji.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den
V tom je také problém, že mi ani nebyl na email posláno číslo objednávky, že jste mi vůbec ani neposlali, že objednávka byl úspěšně odeslaná, a doručená firmě u které jsem si jen koupil.
Tak pokut se najde jiné řešení, sem s ním.
Kolman Tomáš
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
Dobrý den,
číslo objednávky je zasíláno prostřednictvím emailové komunikace. Číslo objednávky je zároveň variabilní symbol platby. Pokud jste platil objednávku kartou, je nutné doložit potvrzení platby, abychom mohli Vaši objednávku dohledat. Obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis. Děkujeme.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.