Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na této stránce jsem si za účelem seznámení vytvořil účet. Jelikož seznamka se snaží být nepoužitelná bez zaplacení financí, odhodlal jsem se a koupil si nejlevnější možné "VIP" členství na zkoušku. Po čase jsem zjistil že stránka není taková jak se tváří. Snaží se vypadat jako seznamka ale přitom se "uživatelské" účty generují systémove. Proto například v nových profilech nebyl vůbec těžké najít dvě dva profily se stejnou fotografií ale rozdílnými údaji. Majitelé pravděpodobně nakoupili málo licenčních fotografií. Ani né po týdnu už bylo více falešných profilů než normálních. Z tohoto důvodu jsem seznamku opustil, jelikož se mi nepodařilo nikde dohledat jak zrušit účet.
Nyní mi došel email ve kterému se přiznávají že se pokusili zcizit přes paypal 2500kč z mého účtu a co víc se pokouší po mě tyto finance vymáhat. V emailu se odkazují na nějaké jejich podmínky které jsem asi při registraci odsouhlasil. Nejspíš někam vrazili nějakou kolonku o které nevím.
Podle toho co jsem dohledal na internetu napálili již více lidí.
Seznamka Academic Singles, obsahující falešné profily.
Požadovaným řešením by bylo okamžité zrušení mé registrace a ukončení vymáhání financí se kterými jsem nesouhlasil. Z mého pohledu se jedná o jasný podvod a snaha vytánout peníze z uživatele.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: K4WMIG50
Dobrý den.
V zájmu projednání dané záležitost Vás bude v nejbližší době prostřednictvím e-mailu kontaktovat člen našeho zákaznického servisu.
Děkujeme Vám.
V kontaktu s někým s vaším "servisem" asi jsem. Přikládám foto poslední komunikace. Každopádně ochota o upuštění této nesmyslné platby se zdá nulová. Pokud se podíváte na LOGy na serveru tak uvidíte že Vaši "seznamku" jsem přestal navštěvovat dávno před vypršením toho vašeho VIP nesmyslu. Tedy je jasné že jsem jej nevyužíval a měl snahu opustit tu vaši podvodnou "seznamku". Rád bych vás upozornil že podám trestní oznámení na vaši společnost, jelikož s Vámi není možná domluva. Dále pak veškeré konverzace a zaznamenanou neochotu zveřejním, tak aby se o vaší společnosti a vašich praktikách dozvědělo co nejvíce lidí.
Vaše informační metody o prodlužování VIP jsou značně nedostatečné a metoda jakým způsobem docilujete souhlasu je silně na pováženou. Z již známých praktik je každému jasné že se nejedná o solidní společnost ale o snahu vyždímat z co nejvíce lidí peníze za nic (okrást je).
Je i ve vašem zájmu tuto situaci vyřešit dohodou. Vím nejméně o dalších sedmi trestních oznámeních které na Vás směrují a je mi také známo že Evropské Spotřebitelské Centrum je s Vámi již delší dobu ve sporu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: K4WMIG50
Dobrý den,
viz prosím rozsáhlá, opakovaná komunikace ze strany Oddělení pohledávek be2 v období 15.01.2018 - 17.01.2018, která objasňuje důvody evidence dlužného poplatku,
velice Vám děkujeme.
Společnost odmítá problém řešit, necháme rozhodnout policii ČR.
Jelikož se spor nepodařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme. Spotřebitel má možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.