Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
při návštěvě v TESCU Vodňany si koupím 20 rohlíků a polovic je tvrdá a stará jako "Netolice", zřejmě řetězec vydělává tak málo, že okrádá lidi nejen na prošlém mase,ale i na rohlíkách. V návodu se ptáte co jsem pro to udělal. Představte si, že nic, opravdu nehodlám sednout do auta a jet 15 km tam a dalších 15 zpátky. Nechtějte vědět, co jsem schopen udělat, když mám hlad a kousnu do starého rohlíku. Ať to neco udělá řetězec, přestane nutit své zaměstnance, dělat takovou špínu.
Odpornej starej rohlík
Neokrádejte vědomě lidi a netvrďte mi hlavně, že za to může jedinec !!!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud neodpovídá standartům, které jsou stanoveny právními předpisy, je možné podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci.
Vzhledem k tomu, že v daném případě doposud nebylo reklamováno, nevznikl tak konkrétní spor, který by bylo možné prostřednictvím mimosoudního řešení sporů vyřešit. Z tohoto důvodu bude řešení stížnosti ukončeno.