Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 5.12.2017 jsem si objednala a zaplatila zboží na zasilkonos.cz. 31.12.2017 jsem žádala vysvětlení na adrese info@zasilkonos.cz, proč mi nebylo zboží dodáno nebo alespoň nějaké vyjádření. Do dnes nepřišlo ani zboží ani odpověď.
Velice děkuji
MUDr. Markéta Matějková
Zde přeposílám obsah emailu, který jsem po zaplacení objednávky obdržela:
Objednávka na Zásilkonoši je nyní zaplacená
Dobrý den,
Vaši platbu za objednávku: 2200018895 na Zásilkonoši jsme právě přijali. Děkujeme.
Objednávku předáváme dál ke zpracování prodejci, který Vám zašle zadarmo zboží na určenou adresu. O dalším průběhu zpracování objednávky Vás budeme informovat.
Obsah objednávky:
86342 Nevyklopitelná miska pro děti. Poštovné ZDARMA!
Zelená 1 199 Kč 199 Kč
8445 Dětské otisky na památku. Poštovné ZDARMA!
Modrá 1 99 Kč 99 Kč
670 Dětské pojistky na dveře, skříně a šuplíky, 10 kusů s poštovným ZDARMA! 1 199 Kč 199 Kč
Doprava ZDARMA + ochrana zásilky (Doporučujeme) 1 15 Kč 15 Kč
Online platba kartou - Okamžitá platba přes platební bránu 1 0 Kč 0 Kč
CENA CELKEM: 512 Kč
Zásilkonoš.cz Vám přeje krásný zbytek dne.
86342 Nevyklopitelná miska pro děti. 8445 Dětské otisky na památku. 670 Dětské pojistky na dveře
Nejprve jsem požadovala alespoň vyjádření, zda je produkt na cestě nebo jakékoli vysvětlení či omluvu.
Nyní již požaduji navrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.