Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,mám předplatné na deník a to každý pátek a sobotu!Letos to je zatím jeden výtisk co mě byl doručen!Myslíte že mám tolik peněz abych deník jen dotoval?Kdybych to nezaplatil já, to by byl kravál!Nemyslíte že mám nárok dělat kravál také?Jestli mi nehodláte deník dále nedoručovat žádám o vrácení peněz a chci zrušit předplatné úplně!Že se někdo s někým nedohodl to mě jaksi nemusí zajímat to je věc vydavatelství nebo těch co to mají v kompetenci ne?!To máme být stále jako rukojmí někoho,to máme jen mlčet a platit?!
Buďto dodavat produkt jak se má,nebo vrátit peníze a jít od toho když nejsou schopní dodržovat to co mají!
|
Tweet |
Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci, nejlépe prokazatelně písemnou formou. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.
Společnost lze informovat o výpadku v doručování prostřednictvím e-mailu: reklamace@vlmedia.cz. Do e-mailu pro rychlejší zpracování je třeba uvést: vaše jméno, příjmení, doručovací adresu a název deníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.