Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2076Nezákonně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2014, před 11 lety

Veronika Vilímová

Znění stížnosti

Dobrý den,
na Vánoce jsem manželovi zakoupila u internetového obchodu euronics.cz tablet Lenovo. Ihned při rozbalení jsme zjistili, že nefunguje wifi a tablet jsme dne 27.12.2013 zaslali na reklamaci s žádostí o výměnu kus za kus (reklamace v prvních 6-ti měsících od zakoupení) a zároveň o proplacení nákladů na poštovné. Zhruba v půlce reklamační doby jsme si telefonicky ověřovali, jak reklamace probíhá a bylo nám sděleno, že reklamaci uznali a bude nám zaslán nový kus. Dnes, tj. 31.1.2014 byl tablet doručen zpět. Zabalen v papíru, bez originálního balení, bez návodu k použití a dalších původních dokladů, které u něj byly původně. Reklamaci vyřešili tak, že tablet pouze opravili a zaslali nám zpět ten původní, s čímž nesouhlasíme a takto vyřízenou reklamaci nechceme akceptovat.
Chci se tedy poradit, jak dále postupovat a zda máme nárok trvat na tom, že chceme tablet vyměnit za nový kus a dodat originální balení, včetně patřičných dokladů a zároveň proplatit náklady na poštovné?
Děkuji.
S pozdravem Veronika Vilímová


Produkt

Tablet Lenovo IdeaTab Yoga 10, výrobní číslo HB07YV1B


Požadované řešení

Výměna za nový originální kus nebo vrácení kupní ceny zboží + proplacení nákladů na poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2014 11:05, před 11 lety

V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku má kupující nárok na volbu mezi opravou nebo výměnou - dle svého požadavku. V případě, že je rozpor s kupní smlouvou uznán, má kupující nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.3.2014 14:36, před 11 lety


Veronika Vilímová

Hodnocení:

Komentář: Můj případ se úspěšně vyřešil a byly mi navráceny peníze, ale až poté, co se do věci vložil manažer e-shopu euronics.cz, když jsem napsala stížnost na portál heureka.