Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na Vánoce jsem manželovi zakoupila u internetového obchodu euronics.cz tablet Lenovo. Ihned při rozbalení jsme zjistili, že nefunguje wifi a tablet jsme dne 27.12.2013 zaslali na reklamaci s žádostí o výměnu kus za kus (reklamace v prvních 6-ti měsících od zakoupení) a zároveň o proplacení nákladů na poštovné. Zhruba v půlce reklamační doby jsme si telefonicky ověřovali, jak reklamace probíhá a bylo nám sděleno, že reklamaci uznali a bude nám zaslán nový kus. Dnes, tj. 31.1.2014 byl tablet doručen zpět. Zabalen v papíru, bez originálního balení, bez návodu k použití a dalších původních dokladů, které u něj byly původně. Reklamaci vyřešili tak, že tablet pouze opravili a zaslali nám zpět ten původní, s čímž nesouhlasíme a takto vyřízenou reklamaci nechceme akceptovat.
Chci se tedy poradit, jak dále postupovat a zda máme nárok trvat na tom, že chceme tablet vyměnit za nový kus a dodat originální balení, včetně patřičných dokladů a zároveň proplatit náklady na poštovné?
Děkuji.
S pozdravem Veronika Vilímová
Tablet Lenovo IdeaTab Yoga 10, výrobní číslo HB07YV1B
Výměna za nový originální kus nebo vrácení kupní ceny zboží + proplacení nákladů na poštovné.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku má kupující nárok na volbu mezi opravou nebo výměnou - dle svého požadavku. V případě, že je rozpor s kupní smlouvou uznán, má kupující nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.
Hodnocení:
Komentář: Můj případ se úspěšně vyřešil a byly mi navráceny peníze, ale až poté, co se do věci vložil manažer e-shopu euronics.cz, když jsem napsala stížnost na portál heureka.