Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zadam o ukonceni odberu produktu Hair a Nail Comfort, ktery jsem si neobjednala! Tento produkt mi byl telefonicky nabidnut zdarma na zkousku, s tim, ze v pripade spokojenosti si mohu objednat dalsi davku. Souhlasila jsem, obdrzela prvni zasilku a zaplatila postovne.
Dalsi zasilku jsem si ale neobjednavala a dnes mi prisla dalsi davka, kterou musim uhradit!
Zakaznicke cislo je 8592645.
Chci zásilku vrátit bez platby za poštovné
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Vážená paní Klapilová,
děkujeme za Vaši zprávu. Zrušení zasílání jsme nyní provedli. Mohla jste zavolat na naši zákaznickou linku nebo poslat e-mail nebo využít nově zavedený live chat. Toto je běžná zákaznická záležitost spadající do kompetence zákaznického oddělení, nejde o spor, který by musel řešit dTest.
Dovolte ale, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu, který vám byl zaslán.
Před časem jste byl/a kontaktován/a naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostal/a nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil/a svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal/a naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky.
Pro připomenutí připojujeme i otiskt dopisu z první zásilky, kde máte informace z hovoru také rekapitulovány (příloha je nevřejná!).
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
Mimo to je možné odběr nastavit dle Vašeho přání, s delším intervalem, s vyšším množstvím se slevou, na dobírku. Stačí nás jen kontaktovat na tel. čísle 234 099 888 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.