Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o ukončení zasílání balíčků produktu EasySlim měsíčně,s okamžitou platností,je mi po něm zle,děkuji Krejčová
EasySlim TBL
Zrušení zasílání ihned,díky
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den.
dTest upozorňujeme na nepřesnost uvedenou v úvodu příspěvku. Společnost Helvetia Direct Marketing s.r.o. je výrobcem doplňků stravy, prodej a logistické služby zajištujě společnost Helvetia Apotheke d.o.o., viz obchodní podmínky na webu společnosti.
Spotřebitelku upozorňujeme, že pro komunikaci se společností slouží zákazníkům zákaznické oddělění, které požadavky zákazníků vyřizuje bez zbytečného prodlení. Tento portál je určen k řešení sporů, u kterých má zákazník dojem, že s přímým řešením se společností neuspěl.
K Vašemu požadavku můžeme sdělit, že zrušení dalších zásilek provedeme okamžitě, jakmile Vás identifikujeme v zákakznické databázi. Ta aktuálně čítá skoro 1 milion zákaznických účtů a kombinaci jména Jitka Krejčová a produktu EasySlim evidujeme 21x, netušíme, která ze zákaznic jste vy. Prosíme tedy o sdělění zákaznického čísla (prvních 7 pozic z VS na složence), nebo alespoň adresy, na kterou je produkt zasílán.
Ještě se zeptáme, zda jste tablety polykala během jídla nebo po jídle? Žádné tablety se totiž nedoporučuje konzumovat na prázdný žaludek, neboť mohou způsobit lokální nevolnost.
Se srdečným pozdravem
Helvetia Apotheke
zákaznické oddělení
tel. 234 099 888
Zákaznické číslo uvádím již opakovaně 8483195 a nepřeji si další zasílání produktu EasySlim s díky Krejčová
Vážená paní Krejčová,
na základě Vašeho požadavku jsme ke dni (15.01.2018) zastavili pravidelné zasílání produktu 3900 EasySlim na adresu: Jitka Krejčová , Bohušova 785, 34815 Planá.
Vaše zákaznické číslo zůstává i nadále v systému. Pokud budete mít v budoucnu zájem o obnovení zasílání, nebo si se zachováním zákaznických výhod vyberete jiný výrobek, kontaktujte nás prosím. Rádi Vám zasílání obnovíme.
Zároveň potvrzujeme, že k dnešnímu dni na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádnou pohledávku.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Děkuji za vyřešení Krejčová
My také děkujeme za spolupráci, prosíme o uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: děkuji