Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20767Provozovatel nereaguje na žádosti o zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2018, před 7 lety

Lukáš Pihávek

Znění stížnosti

Dobrý den, zaregistroval jsem se na seznamce Be2.cz. Zaplatil na zkoušku prémiové členství abych se dověděl, zda je možné se touto cestou seznámit. Až poté jsem zjistil, že zrušit další platbu nebude jednoduché. V podstatě týden po registraci, jsem se rozhodl, na základě postupu uvedeného na seznamce, vypovědět členství. Do schránky zákaznického servisu jsem odeslal email s požadavkem o zrušení svého členství. Na tuto žádost mi dosud nikdo neodpověděl. Rozhodl jsem se tedy odeslat email znovu. Bohužel na žádost stále nikdo nereaguje. Hledám marně českého provozovatele, že bych se na konzultaci dostavil osobně. Bohužel jsem našel pouze tuto stránku se stížnostmi. Se všeobecnými podmínkami jsem souhlasil a zaplatil i prémiové členství. Ano, chtěl jsem se opravdu seznámit, ale pokud se rozhodnu vypovědět službu včas a jednám dle instrukcí, očekávám, že provozovatel se svými zákazníky bude jednat férově.
Lidé, kteří se odhodlají, ať už z jakéhokoliv důvodu, zaregistrovat se na podobných seznamkách očekávají, že jim jejich provozovatel pomůže skutečně najít pravou lásku, a ne to, že z nich bude nevědomky tahat peníze. Je to nechutné.


Produkt

be2.cz seznamka. zákaznický servis nereaguje na zrušení účtu


Požadované řešení

Zrušení účtu na žádost. Úprava podmínek prémiového členství. Možnost zrušit účet kdykoliv a přímo ze svého profilu na seznamce. Působí to věrohodněji a důvěrněji. V tuto chvíli je členovi seznamky jasné, že nejde o seznamování, ale o vydělávání peněz. Nesouhlasím s tímto stylem jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 07:57, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2018 15:06, před 7 lety

ID: EUXCLH61


Dobrý den,

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 04/02/2018

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 16:54, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 20:32, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.