Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2077Déle jak měsíc nedodaný český návod na obsluhu dodaného zařízení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2014, před 11 lety

František Procházka

Znění stížnosti

Dne 19.12.2013 jsem si objednal tablet Lenovo IdeaTab S6000 3G, spolu s pouzdrem s klávesnicí Lenovo IdeaTab S6000 Bluetooth Keyboard Cover, spolu s dalšími položkami. Dodáno 21.12.2013. V dodávce byl přibalen záruční a dodací list, ale úplně pro jinou osobu a jinou dodávku. Po urgenci po 14 dnech dodán správný doklad. Od 21.12.2013 jsem urgoval dodání českého kompletního manuálu pro tablet, dodán byl až 27.1.2014.Stále ale nemám v češtině stručný návod pro klávesnici. Návod byl pouze v angličtině. Dokonce jsem dal termín pro doručení návodu 31.1.12014. Nic dosud nedoručeno a navíc nelze zjistit kdy návod bude. Stále obě zařízení nepoužívám, protože nemám návody.
Webové stránky Alzy neuvádějí u produktů v jakém jazyce přibalují návody, možná je to úmysl. Komunikace přes kontakty je úplně nesmyslná, již mám uložených 19 urgenčních emailů s alza.cz/kontakt. Odpovědi jsou vyhýbavé a neurčité.Uvádím na př. CCT565139, 587013 atd.
Kdy dostanu návod ke klávesnici, abych mohl zařízení konečně používat?


Produkt

Kod výrobku Klávesnice: NT492a2t (údaj z faktury)


Požadované řešení

Doručení písemného návodu v češtině nejpozději do 7.2.2014. Pokud ne souhlas s vrácením celé zásilky na pobočce Alzy v Ústí n.L, oproti vrácení peněz ve výši 10296,- Kč + jízdné vlakem Lovosice město-Ústí n.L. a zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:56, před 11 lety

Dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný dodat spotřebiteli společně s výrobkem i návod v českém jazyce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 09:39, před 11 lety

Vážený pane Procházko,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Z informací evidovaných v našem systému jsem ověřil, že přijetí požadované dokumentace a uzavření celé záležitosti jste nám potvrdil 4.2.2014. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2014 17:54, před 11 lety


František Procházka

Vyjádření Alzy nereaguje na mnou uvedená fakta, že komunikace přes je k ničemu. Firma zde odpovídá vždy neurčitě a poněkud mimo. Kontakt na zákaznického ombudsmana zde uváděn nebyl, takže to je zřejmě novinka. Jinak potvrzuji že jsem návody až po pohrůžce vrácení obdržel. Považuji tedy záležitost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.