Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 19.12.2013 jsem si objednal tablet Lenovo IdeaTab S6000 3G, spolu s pouzdrem s klávesnicí Lenovo IdeaTab S6000 Bluetooth Keyboard Cover, spolu s dalšími položkami. Dodáno 21.12.2013. V dodávce byl přibalen záruční a dodací list, ale úplně pro jinou osobu a jinou dodávku. Po urgenci po 14 dnech dodán správný doklad. Od 21.12.2013 jsem urgoval dodání českého kompletního manuálu pro tablet, dodán byl až 27.1.2014.Stále ale nemám v češtině stručný návod pro klávesnici. Návod byl pouze v angličtině. Dokonce jsem dal termín pro doručení návodu 31.1.12014. Nic dosud nedoručeno a navíc nelze zjistit kdy návod bude. Stále obě zařízení nepoužívám, protože nemám návody.
Webové stránky Alzy neuvádějí u produktů v jakém jazyce přibalují návody, možná je to úmysl. Komunikace přes kontakty je úplně nesmyslná, již mám uložených 19 urgenčních emailů s alza.cz/kontakt. Odpovědi jsou vyhýbavé a neurčité.Uvádím na př. CCT565139, 587013 atd.
Kdy dostanu návod ke klávesnici, abych mohl zařízení konečně používat?
Kod výrobku Klávesnice: NT492a2t (údaj z faktury)
Doručení písemného návodu v češtině nejpozději do 7.2.2014. Pokud ne souhlas s vrácením celé zásilky na pobočce Alzy v Ústí n.L, oproti vrácení peněz ve výši 10296,- Kč + jízdné vlakem Lovosice město-Ústí n.L. a zpět.
|
Tweet |
Dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný dodat spotřebiteli společně s výrobkem i návod v českém jazyce.
Vážený pane Procházko,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.
Z informací evidovaných v našem systému jsem ověřil, že přijetí požadované dokumentace a uzavření celé záležitosti jste nám potvrdil 4.2.2014. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz
Vyjádření Alzy nereaguje na mnou uvedená fakta, že komunikace přes