Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jitka Bekova
Znění stížnosti
Také jsem kývla na vyzkoušení produktu jen za poštovné.Zásilku jsem uhradila ovšem za nějaký čas mi přišla další do schránky,ihned jsem vyhledala recenze a našla vaše stránky.Zásilku jsem tedy zabalila,napsala dopis ,že si již nepřejí další zasílání a že odstupují od kupní smlouvy i když o žádné nevím,pro jistotu.Zásilku jsem odeslala doporučeně 30.12.2017.Včera mi přišel další balíček jako bych jim nic neposlala.Prosím jak màm dál postupovat nemám peníze na to abych každých 20.dní vracela zásilku zpátky
Produkt se jmenuje ArthroPrim Rapid a měl by být na péči nemocných kloubů
Žádám tedy o respektování mé žádosti o ukončení zasílání produktu a výmaz mého jména a adresy z databáze . Společnosti nic nedlužím tak by to neměl být problém
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Beková,
děkujeme za Vaši zprávu. Dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu 2300 ArthroPrim Rapid.
Před časem jste byl/a kontaktován/a naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostal/a nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil/a svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal/a naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostal/a informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky.
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
Mimo to je možné odběr nastavit dle Vašeho přání, s delším intervalem, s vyšším množstvím se slevou, na dobírku. Stačí nás jen kontaktovat na tel. čísle 234 099 888 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Vámi zaslaný dopis 31.12.2017 byl do P.O.Boxu zákaznického servisu doručen 4.1.2018 a požadavek na zrušení byl neprodleně zpracován. Týž den Vám na Vaši adresu odešel dopis s potvrzením a upozorněním, že výpověď byla doručena až poté, co byla do expedice dána další zásilka.
Jelikož nám ta úvodní zásilka byla uhrazena a pak vrácena, vznikl na ní přeplatek, který použijeme na úhradu nákladů na tuto poslední zásilku, vracet ani hradit ji tedy nemusíte.
Příště nás (místo hledání pochybných recenzí) kontaktujte telefonicky, vše mohlo být vyřízeno za 30 vteřin.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Já jsem se rozhodla,že vám váš balíček doporučeně vrátím,abych měla jistotu,že vám nic nedlužím,od vás jsem žádný dopis nedostala a proto mi prosím zašlete nový a ť mám jistotu, že mé zrušení smlouvy platí a že jste si mě vymazali z databáze.Děkuji Jitka Beková
Potvrzení o vyškrtnutí Vám pošleme poštou.
Zásilku opravdu nevracejte, máte přeplatek na 1. zásilce, poslední fakturu jsme s ním uzavřeli. Produkt případně někomu darujte.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Velice vám děkuji za vaši pomoc doufám, že mi dopis pošlou a že díky vám bude věc vyřešena.S pozdravem Jitka Beková