Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#20781Neoprávněné platby za sms zprávy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2018, před 7 lety

Lenka Sáblová

Znění stížnosti

V lednu jsme z vyúčtování telefonního čísla zjistili, že z našeho osobního mobilního čísla bylo v prosinci 2017 odesláno 47 Premium sms zpráv za celkem 2.629 korun. Okamžitě jsme nechali u operátora zablokovat posílání Premium zpráv, operátor nás odkázal na stránku platmobilem.cz, že ze strany operátora nebylo nic uděláno špatně. Kontaktovali jsme firmu DIMOCO (vlastníka daných čísel), ale na mail nereagovali, chtěli jsme je kontaktovat i přímo telefonem, ale mají zpoplatněné i volání na jejich kontaktní číslo.


Produkt

Premium SMS zprávy - čísla 9099055, 90340099


Požadované řešení

Žádám poskytovatele služby o vrácení neoprávněně nabytých peněz z nevyžádaných Premium SMS zpráv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2018 08:38, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2018 13:46, před 7 lety

Dobrý den,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

Prosíme Vás o zaslanie príslušného mobilného telefónneho čísla na consumerservice@dimoco.eu, aby sme Vám čo najrýchlejšie poskytli všetky ďalšie informácie.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2018 18:46, před 7 lety


Lenka Sáblová

Dne 18.1. první reakce od společnosti:

Vážená pani Ing. Sáblová ,

Ďakujeme za Váš Email.

Prosíme Vás o trochu strpenia, Vaša požiadavka je v štádiu riešenia. Budeme Vás informovať hneď ako dostaneme podrobnejšie informácie zo strany poskytovateľa služby.


S priateľským pozdravom,

Emma Braun

MPSC Customer Service Agent

MPSC Customer Service Agent

Tel.: 844 444 484
E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
Web: www.mobile-info.cc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2018 09:25, před 7 lety

Vážená pani Sáblová,

Děkujeme, že jste nás kontaktovali na adrese consumerervice@dimoco.eu. Doufáme, že bychom vás mohli ve vašem případě uspokojivě podpořit a máte k dispozici další otázky.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2018 19:00, před 7 lety


Lenka Sáblová

Byli jsme se společností na konci ledna v kontaktu, ujišťovali nás, že stížnost vyřeší a vyžádali si bankovní spojení, 2.2. nám byly vráceny peníze za placené smsky.
Děkujeme Dtestu za podporu v tomto kladně vyřešeném sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.