Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V lednu jsme z vyúčtování telefonního čísla zjistili, že z našeho osobního mobilního čísla bylo v prosinci 2017 odesláno 47 Premium sms zpráv za celkem 2.629 korun. Okamžitě jsme nechali u operátora zablokovat posílání Premium zpráv, operátor nás odkázal na stránku platmobilem.cz, že ze strany operátora nebylo nic uděláno špatně. Kontaktovali jsme firmu DIMOCO (vlastníka daných čísel), ale na mail nereagovali, chtěli jsme je kontaktovat i přímo telefonem, ale mají zpoplatněné i volání na jejich kontaktní číslo.
Premium SMS zprávy - čísla 9099055, 90340099
Žádám poskytovatele služby o vrácení neoprávněně nabytých peněz z nevyžádaných Premium SMS zpráv.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.
Prosíme Vás o zaslanie príslušného mobilného telefónneho čísla na consumerservice@dimoco.eu, aby sme Vám čo najrýchlejšie poskytli všetky ďalšie informácie.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Dne 18.1. první reakce od společnosti:
Vážená pani Ing. Sáblová ,
Ďakujeme za Váš Email.
Prosíme Vás o trochu strpenia, Vaša požiadavka je v štádiu riešenia. Budeme Vás informovať hneď ako dostaneme podrobnejšie informácie zo strany poskytovateľa služby.
S priateľským pozdravom,
Emma Braun
MPSC Customer Service Agent
MPSC Customer Service Agent
Tel.: 844 444 484
E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
Web: www.mobile-info.cc
Vážená pani Sáblová,
Děkujeme, že jste nás kontaktovali na adrese consumerervice@dimoco.eu. Doufáme, že bychom vás mohli ve vašem případě uspokojivě podpořit a máte k dispozici další otázky.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Byli jsme se společností na konci ledna v kontaktu, ujišťovali nás, že stížnost vyřeší a vyžádali si bankovní spojení, 2.2. nám byly vráceny peníze za placené smsky.
Děkujeme Dtestu za podporu v tomto kladně vyřešeném sporu.