Společnost


February s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20783Nedodané zboží, podvodníci se přesunuli na OCHRANATELEFONU.CZ, Výzva k podání Hromadného trestního oznámení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2018, před 7 lety

Martin Němeček

Znění stížnosti

Dne 11.12.2017 jsem zaplatil za zboží objednané na portálu Minicicina.cz. A to ve výši 845,-. Bohužel jsem zaplatil za zboží předem, aniž by mi vůbec přišel potvrzující email. Nic se nedělo, tak jsem poslal další email následující den, který zůstal bez odpovědi. 7.1. 2018 jsem odeslal další email, který se ale vrátil jako nedoručený. Následně se mi podařilo zjistit, že se tyhle podvodníci přestěhovali na portál OCHRANATELEFONU.cz. Nebo a to je druhá možnost je toto další z podvodných webů těch samých lidí. Varuji tímto ostatní, ať v žádném případě nic na tomto portálu nekupují, akorát přijdou o peníze,a pokud mají ostatní poškození zájem, jsem ochoten podat TO na místním oddělení SKPV v Plzni, které by se dalo řešit jako hromadné trestní oznámení, kdy nemůžu nikomu zaručit návrat peněz, o které přišli ale hlavně se můžeme pokusit dostat celou věc k soudu a zastavit do budoucna toto podvodné jednání.
Kdo má zájem dodat mi podklady ať se mi ozve na můj email Faenorsky.Kilgor@seznam.cz
Pokud jde o doménu OCHRANATELEFONU.cz jde o ty samé stránky jen s pozměněným logem a v jiných barvách, nicméně je to defacto to samé co portál MINICICINA.cz. Je také možné, že tyhle zmetci mají internetových obchodů více, je třeba si dát pozor.
Osobně je to poprvé co se mi něco takového stalo, ajsem opravdu naštvaný, navíc soudě dle stížností, nejsem sám. Jediná možnost jak to utnout není mávnout nad tím rukou, ale hold se chvíli mořit s papírováním ale dostat to nakonec k soudu. Nota bene, zaplatit advokáta vzhledme k počtu poškozených je to nejmenší, navíc je jasně prokazatelné, že se tito lidé dopouštějí přečinu podvodu a zpronevěry dle trestního zákoníku.


Produkt

6 ks Ochranná fólie na LCD displej pro Huawei Ascend G535 Extra tvrzená ochranná fólie (tvrzené sklo) AirGlass Brotec na LCD pro Huawei Ascend G535 6 ks Ochranná fólie na LCD displej pro Huawei Honor 3C Luxusní kovové zrcadlové pouzdro pro Huawei Honor 3C (G740) - černé


Požadované řešení

Nechci vyměnit zboží, protože mi ani nedošlo, nechci žádnou slevu.
Jediné co chci je vrátit peníze spolu s tím, aby se mi ozvali další poškození ohledně možnosti podání tzv. hromadného trestního oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2018 08:01, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 23:24, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.