Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, také jsme obdržela takovy samy text od pana znalce který nám to zamítl. Cituji: Obuv nevhodně používaná k danému účelu, intenzita používání zkrátila životnost obuvi. Obuv byla používána bez pevné fixace nohy v obuvi. Reklamace nebyla uplatněna ihned po zjištění vady a došlo k postupné destrukci všech dílců obuvi...
Obuv zakoupena v červnu a po 4 měsicích rozpadnutá zajimavé podle mě se nejedná o originál obuv!Tuto značku obuvi jsem zakoupila přes jiné obchody a mam je v lepším a kvalitnějším stavu! Myslím si, že A3 sport neprodává originály co se píše i na recenzích od jiných zákazníku všichni máme stejný problém odlepená guma od svršku! Zajímavý , že to mají všechni zakaznici stejné!!!! Tak jak nám to všem vysvětlíte????? Že neumí český narod chodit v obuvi jen od A3 SPORTU????? k smíchu jiné obchody se k reklamaci postaví lépe a spolehlivě!!!!!
značka obuvi
converse
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.