Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
V Antalonu/Eurokingu jsem zakoupil tablet se stylusem pro pracovní nasazení v kanceláři. Po roce mi v listopadu odešel stylus, proto jsem je požádal o instrukce jak postupovat při reklamaci. Vyžádali si celý tablet (přestože ten byl funkční) kvůli "spárování" se stylusem. Ten jsem jim zaslal 4.12. a až na urgenci 6.12. mi potvrdili, že balíček přijali. Výslovně jsem žádal o neresetování tabletu resp. o informaci, zda se bude resetovat (kvůli zálohám, které jsem si i tak udělal). Bez odezvy. Před Vánoci jsem urgoval přislíbené informace o stavu reklamace (podotýkám, že šlo o reklamaci "tužky", ne tabletu!!!), bohužel marně a v duchu 'slibem nezarmoutíš' mi reklamační technik slíbil, že by mohlo být zasláno ještě před svátky...prý dá vědět.
Reklamace sice byla uznána (vyrozumění 3.1.2018), balíček mi byl doručen přes veškeré předchozí přísliby a ujišťování až dne 10.1.2018. Tablet byl v továrním nastavení, celý vymazaný a chyběla v něm SD karta, kterou jsem -já hlupák- v domnění, že reklamuji stylus, v tabletu nechal...
Několikrát jsem se snažil dovolat, marně posílal několik e-mailu, vše bez odezvy.
Pracovníci této firmy jsou vše jiné, jen ne profesionálové!!! To, co oni slíbí, vám nikdo jiný nedá! :-(
Pokud bych věděl, že tablet bude smazaný (snažil jsem se zjistit, ale marně) a pokud bych věděl, že lžou při slibování termínů opravy, odstoupil bych od smlouvy a požadoval vrácení peněz, protože na trhu jsou nyní lepší produkty za srovnatelnou cenu (která nebyla malá ... 15 tis.).
V tomto obchodu už bych znovu NENAKOUPIL!
Huawei mediapad M2
alespoň vrácení ztracené SD se zálohami
|
Tweet |
Převzetím věci do záruční opravy odpovídá prodejce za to, že nedojde k jejímu poškození, ztrátě nebo zničení. V opačném případě je povinen poškození nahradit na základě ustanovení škody na převzaté věci podle § 2944 občanského zákoníku. Jedná se o odpovědnost objektivní, tudíž za škodu odpovídá bez ohledu na to, zda škodu zavinil. Je ale důležité prokázat, že ke škodě došlo v době, kdy byla předmětem závazku.
Byla-li tedy během reklamačního řízení věc ztracena nebo zničena, je za tuto škodu společnost odpovědná. Odpovědnosti by se zbavila pouze, pokud by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.