Společnost


Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2079Poplatek za pojisteni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2014, před 11 lety

Martin Janouskovec

Znění stížnosti

Dobry den . Byl jsem po asi 10 nebo 11 letech premluven k aktualizaci pojistky . ( Flexi pojisteni CS) Bylo mi receno ze kdyz ji mam tak dlouho , je pro me vyhodne davat vetsi castku do sporici casti . Drive jsem daval asi 200 na pojisteni a 150 do sporeni a jeste jsem dostaval 666 korun od zamestnavatele. Ted asi 10 mesicu davam Asi 500 na pojisteni ,1500 do sporeni a 666 zamestnavatel do sporeni. Ted mi prisel domu vypis a zjistil jsem ze jsem zaplatil na poplatcich vice nez jsem tam vlozil viz vypis http://photo.uloziste.com/?fotka=ba270edc0cc5ee59.jpg&d=r34020e7eeeded4b&size=3
O poplatcich mi nic receno nebylo ,ve smlouve jsem nasel zminku v podminkach ale nikde nebyla castka napsana. Mam prosim sanci jak se proti tomu branit?
Dekuji za odpoved Martin Janouskovec


Požadované řešení

Jde prosim zadat vraceni poplatku?
Pojistovna Ceske sporitelny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2014 11:38, před 11 lety

V případě, že bylo ve smlouvě či obchodních podmínkách sjednáno, že budou účtovány poplatky za vedení a další služby, je takové ujednání platné. Spolu se smlouvou by měl být spotřebiteli předán i ceník těchto poplatků, protože dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele má spotřebitel právo znát konečnou cenu.
Aby byl postup společnosti vyhodnocen jako klamavá obchodní praktika, muselo by být prokázáno, že spotřebitel nebyl s ceníkem poplatků seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:13, před 10 lety

Společnost Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.