Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den . Byl jsem po asi 10 nebo 11 letech premluven k aktualizaci pojistky . ( Flexi pojisteni CS) Bylo mi receno ze kdyz ji mam tak dlouho , je pro me vyhodne davat vetsi castku do sporici casti . Drive jsem daval asi 200 na pojisteni a 150 do sporeni a jeste jsem dostaval 666 korun od zamestnavatele. Ted asi 10 mesicu davam Asi 500 na pojisteni ,1500 do sporeni a 666 zamestnavatel do sporeni. Ted mi prisel domu vypis a zjistil jsem ze jsem zaplatil na poplatcich vice nez jsem tam vlozil viz vypis http://photo.uloziste.com/?fotka=ba270edc0cc5ee59.jpg&d=r34020e7eeeded4b&size=3
O poplatcich mi nic receno nebylo ,ve smlouve jsem nasel zminku v podminkach ale nikde nebyla castka napsana. Mam prosim sanci jak se proti tomu branit?
Dekuji za odpoved Martin Janouskovec
Jde prosim zadat vraceni poplatku?
Pojistovna Ceske sporitelny
|
Tweet |
V případě, že bylo ve smlouvě či obchodních podmínkách sjednáno, že budou účtovány poplatky za vedení a další služby, je takové ujednání platné. Spolu se smlouvou by měl být spotřebiteli předán i ceník těchto poplatků, protože dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele má spotřebitel právo znát konečnou cenu.
Aby byl postup společnosti vyhodnocen jako klamavá obchodní praktika, muselo by být prokázáno, že spotřebitel nebyl s ceníkem poplatků seznámen.
Společnost Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.