Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20797Stížnost TV pořad RYCHLÁ HRA- podvodné jednání na spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

Šárka Sýkorová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 15.1.2018 jsem se v13:00 hod. zúčastnila telefonické hry na TV Barrandov-
Rychlá hra (hledání rozlišných obrázků) které na obrazovce šly.Šlo o tři rozdílné obrázky pohybujících se hus. Do studia na tel. 909 90 90 99 jsem volala z pevné linky za přítomnosti dalších dvou rodinných příslušníku. Spojovatelka nebo automat telefon zvedli, bylo nám sděleno, že je někdo před námi,ať vyčkáme. Poslouchali jsme nesmyslné horoskopy a po 13 minutách se nám ozval obsazovací tón, prostě nás odpojili (někdo na druhé straně to položil). Po volání na infolinku 283 025 025 se po minutě opakovalo totéž.
Jelikož provozovatel Barrandov se k tomu staví zády, že s tímto pořadem nemá nic společného a pouze ho vysílají, podávám stížnost na podvodné jednání a okrádaní spotřebitele ze strany společnosti.
Prosím o prověření a sjednání nápravy.
Dále prosím o vrácení provolaných peněz za 13 min., kde uváděná minuta je za 90.-Kč, což činí celkem 1170,-Kč.


Produkt

TV pořad Rychlá hra


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 11:46, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 07:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.