Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, pokusím se stížnost nejlépe popsat takto:
Službu Be2 nevyužívám (věřím, že to jde nějak dokázat). ZKUSILA jsem 1měsíční členství za 149 Kč. V září. Nyní mi bylo strženo 2247Kč. Nejdřívee jsem psala přímo společnosti, načež mi přišla odpověď:
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky). Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
V příloze byl printscreen obrazovky, na které odsouhlasuji 149 Kč a pod tím je zmínka 3-ti měsíční prolongace. Odmítám věřit tomu, že pojem 3-ti měsíční může být brán jinak, než 3 měsíce. A 3x149 Kč (za dané 3 měsíce) určitě není 2247Kč.
Chápu, že jsem zapomněla produkt zrušit, to učiním, jakmile bude dořešena tato záležitost.
Be2 - seznamka, VIP členství
Rozumím, že jsem byla nepozorná, co se týče vyčtení opakovaného stržení peněz. Ovšem nesouhlasím s tím, aby bylo strženo více, než 149 za měsíc, což by namísto 2247 Kč mělo být 447 Kč. Požaduji tedy navrátit rozdíl částky a to je 1800 Kč na můj účet. Ihned poté zruším svou registraci na službě.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: I522EH61
Dobrý den,
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Přes zákaznický servis řešíme pouze výpověď služby. Toto zašlu v následujících dvou dnech. Účtování služeb považuji za ne úplně správné jednání firmy, což dokazuje množství stížností na tento poplatek.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: I522EH61
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, zasláním vyfocené podepsané výpovědi bylo mé prémium členství zrušeno (stálo by za zamyšlení, proč pro jeho vytvoření podpis potřeba není, ale pro zrušení ano :)) a přes e-mail mi firma nabídla navrátit část platby, což také udělala (1800,-). Považuji věc za uzavřenou. Děkuji.