Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20800Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

Barbora Sedláčková

Znění stížnosti

Dobrý den, pokusím se stížnost nejlépe popsat takto:
Službu Be2 nevyužívám (věřím, že to jde nějak dokázat). ZKUSILA jsem 1měsíční členství za 149 Kč. V září. Nyní mi bylo strženo 2247Kč. Nejdřívee jsem psala přímo společnosti, načež mi přišla odpověď:
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky). Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
V příloze byl printscreen obrazovky, na které odsouhlasuji 149 Kč a pod tím je zmínka 3-ti měsíční prolongace. Odmítám věřit tomu, že pojem 3-ti měsíční může být brán jinak, než 3 měsíce. A 3x149 Kč (za dané 3 měsíce) určitě není 2247Kč.
Chápu, že jsem zapomněla produkt zrušit, to učiním, jakmile bude dořešena tato záležitost.


Produkt

Be2 - seznamka, VIP členství


Požadované řešení

Rozumím, že jsem byla nepozorná, co se týče vyčtení opakovaného stržení peněz. Ovšem nesouhlasím s tím, aby bylo strženo více, než 149 za měsíc, což by namísto 2247 Kč mělo být 447 Kč. Požaduji tedy navrátit rozdíl částky a to je 1800 Kč na můj účet. Ihned poté zruším svou registraci na službě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 07:44, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2018 15:03, před 7 lety

User ID: I522EH61


Dobrý den,

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2018 16:57, před 7 lety


Barbora Sedláčková

Přes zákaznický servis řešíme pouze výpověď služby. Toto zašlu v následujících dvou dnech. Účtování služeb považuji za ne úplně správné jednání firmy, což dokazuje množství stížností na tento poplatek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 17:32, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 11:51, před 7 lety

ID: I522EH61


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 21:42, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2018 10:13, před 7 lety


Barbora Sedláčková

Dobrý den, zasláním vyfocené podepsané výpovědi bylo mé prémium členství zrušeno (stálo by za zamyšlení, proč pro jeho vytvoření podpis potřeba není, ale pro zrušení ano :)) a přes e-mail mi firma nabídla navrátit část platby, což také udělala (1800,-). Považuji věc za uzavřenou. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.