Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20801Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

Denisa Holečkova

Znění stížnosti

Dne 7.8.2017 jsem vyzkoušela službu společnosti Be2, kdy jsem zároveň provedla platbu kartou ve výši 152,-.
Po několika dnech jsem zjistila, že tato stránka naplňuje známky podvodu a klamavé reklamy, tak jsem se rozhodla profil dále nepoužívat.
Dne 7.9.2017 mi bylo bez jakéhokoliv upozornění strženo z účtu 2247,- zjistila jsem to bohužel až po týdnu při kontrole svého účtu.
Okamžitě jsem zaslala dopis do Lucemburska, který si dodnes nikdo nepřevzal, poslala mail na adresu zakaznickyservis@academic-singles.cz kde jsem se dočkal jsem automatizované odpovědi a fax... v dnešní době fax....????
Rovnou jsem si nechala raději zablokovat platební kartu.
Po třech měsících mi přišla upomínku, že mám zaplatit dalších 2480,- a kadyž jsem upozornila na fakt, že jsem své povinnosti vůči této podvodné společnosti dostála, přišel mi mail od společnosti Intrum Justitia s pohledávku na 88,79 euro.
Pokud společnost Be2 nedá okamžitý podmět k zastavení vydírání mé osoby a nevrátí mi na účet ukradených 2247,- jsem ochotna spolu s ostatními poškozenými podat hromadnou žalobu ve spolupráci s www.hromadnezaloby.cz a evropskyspotřebitel.cz .
Pan Jakub Ruslaj- také poškozený touto podvodnou společností - mi předal podklady pro hromadnou žalobu.
Také pošlu stížnost se žádostí o prověření na ČOI.


Produkt

Seznamka Academic singles


Požadované řešení

Okamžitě přestat vydírat mou osobu a vrátit ukradené peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 16:51, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2018 12:10, před 7 lety

ID: CKZOEG70


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti opakovaně kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatou komunikaci,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2018 15:23, před 7 lety


Denisa Holečkova

Dobrý den, to máte naprostou pravdu. Vymáháte po mě peníze, na které nemáte nárok. Jestliže mi okamžitě nepotvrdíte, že mi vracíte peníze na účet a přestanete mi vyhrožovat vymáháním peněz, budu nucena podniknout další kroky ... hromadná žaloba, ČOI atd...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2018 09:46, před 7 lety

ID: CKZOEG70


Dobrý den,

veškeré potřebné informace Vám již byly zaslané prostřednictvím komunikace s Oddělením pohledávek Academic singles.

Jelikož nebyl z Vaší strany přijatý žádný průkaz o včasné výpovědi Vašeho Prémiového členství, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2018 16:28, před 7 lety


Denisa Holečkova

Posíllala jsem dopisy do Lucemburska. Mohu se zeptat, jak je možné, že doporučenou poštu na udané adrese nikdo nepřebírá???? Píšete výpověď faxem či poštou. Zasílala jsem i fax.

To, že v tom máte bordel je užváš problém.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2018 12:29, před 7 lety

ID: CKZOEG70


Dobrý den,

zájmu zastavení procesu vymáhání dlužného poplatku nám prosím pouze přepošlete kopii potvrzení o včasném odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o včasném odeslání Výpovědi formou dopisu (viz prosím také opakovaná výzva k tomuto ze strany Oddělení pohledávek Academic singles - která následovala prošetření případu a ujištění se, že Výpověď nebyla z naší strany přijata - na kterou jste nereagovala),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2018 12:54, před 7 lety


Denisa Holečkova

Bohuzel jste mi neodpovedeli na muj dotaz- proč nikdo na Lucemburske adrese neprebira postu??? Děkuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2018 12:54, před 7 lety


Denisa Holečkova

Bohuzel jste mi neodpovedeli na muj dotaz- proč nikdo na Lucemburske adrese neprebira postu??? Děkuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2018 08:32, před 7 lety

ID: CKZOEG70


Dobrý den, paní Holečkova.

Vaše vlastní tvrzení, že jste na Lucemburskou (poštovní) adresu Academic singles odeslala dopis a že zmíněný dopis nebyl přebraný, není průkazem výše uvedeného nařčení - které je nepravdivé,

děkujeme Vám za pochopení a za následování opakovaně uvedených pokynů k přeposlání potvrzení, že byl dopis odeslán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2018 10:43, před 7 lety


Denisa Holečkova

Ona má pošta totiž jednu takovou hodně šikovnou placenou službu, a ta je, že vám pri prevzeti zasilky poslou upozorneni o prevzeti.
V obou pripadech se tak nestalo.
Veškeré dukazy o ukončeni rádoby VIP členství u Vaší společnosti má můj právní zástupce, který v případě poškození mé osoby vasi společností začne podnikat právni kroky.
A vy sami víte lejlíp, že porušujete velké množstí zákonů a nemáte nejmenší šanci po někom- a to po komukoliv nejen po me- vymáhat peníze.
Jste jen banda podvodniků, co spoléhá na důvěru obyčejných lidí.
Kdyby tomu tak nebylo, nebyl by portál- vaše stížnosti- zahlcen dopisy od zoufalých lidí, kteří se chtěli jen seznámit a přitom přišli místo seznámení o hodně peněz.
V tuto chvili si to přeberte jak chcete.... já z lidi vašeho ražení strach nemám!!!
Nic posílat nebudu, protože já - na rozdíl od vás- svých rádoby závazků dostála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2018 12:30, před 7 lety

Dobrý den,

rádi bychom poprosili zástupce dTest, aby odporučili paní Holečkové přeposlat nám průkaz o včasně podané Výpovědi, kterým dle výše uvedeného komentáře disponuje, abychom měli potřebné podklady pro zastavení procesu vymáhání dlužného poplatku a předešlo se tak dalšímu - zcela zbytečnému - protahování tohoto případu,

velice Vám děkujeme!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 16:16, před 7 lety

Jestliže spotřebiteka zasílala výpověď včas, má být smluvní vztah ukončen. V situaci, kdy se nepodařilo výpověď doručit do sféry společnosti nikoliv vinou spotřebitelky, není možné, aby za to spotřebitelku společnost nějakým způsobem sankcionovala. V rámci zabránění eskalace sporu by bylo nicméně z našeho úhlu pohledu nejrozumnější, aby spotřebitelka včasné vypovězení smluvního vztahu prokázala zasláním kopie potvrzení o výpovědi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 10:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2018 17:02, před 7 lety


Denisa Holečkova

Dobrý den, omlouvám se, ale byla jsem v zahranicí. Budu kontaktovat mého právního zástupce a ten se zde k celé věci vyjádří. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:26, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.