Společnost


Salbio data tech. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20802Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

lukáš Křivánek

Znění stížnosti

mobil sony Z3 + white se z ničeho nic vypl cca v 60% baterie. nelze zapnout. mobil nikdy nespadl a od koupi je na něm nalepená folie jak ze předu tak ze zadu. nikde není poškrábám jen hlinikové tělo lehce podřené od dávání do kapse. reklamace neuznaná z důvodu mechanického poškození přístroje v oblasti usb konektoru. nechápu proč bylo servisem prováděna reklamace v oblasti usb konektoru když jsem reklamoval že se vypl z ničeho nic telefon. Jsem ochotný si udělat si soudní znalecký posudek, protože vím, že chyba není na mé straně telefon v top stavu. rok a 4 měsíce starý


Produkt

Typ: Sony Z3 + white, IMEI: 359057063528118, reklamační list: RE888/17


Požadované řešení

reklamovat zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 22:07, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2018 16:41, před 7 lety

Dobrý den,

mobilní telefon Sony Z3 + white, IMEI: 359057063528118 byl přijat k reklamaci dne 7.12.2017 pod reklamačním číslem RE888/17 s popisem závady: "Telefon se vypnul a nelze zapnout. V době fungování telefonu mobil po připojení k PC nebyl nalezen (zkoušeno na více počítačích." Tato formulace byla přepsána do kratší formy: "MT (mobilní telefon) nelze zapnout ani nabít. Původně nešel připojit k PC (zkoušeno na více počítačích)." Podle tohoto popisu bylo v servisním středisku pátráno po závadě a bylo na zařízení shledáno mechanické poškození USB konektoru, který, jak jistě víte, k připojení na PC pomocí datového kabelu je třeba.

Pokud je zařízení jednou mechanicky poškozeno, jsou tímto poškozením porušeny záruční podmínky. Záruční oprava proto není možná, a reklamace byla zamítnuta, z důvodu tohoto mechanického poškození.

Naše zamítnutí reklamace RE888/17 na základě vyjádření autorizovaného servisního střediska pro danou značku MT je platné a neměnné.

Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2018 21:08, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.2.2018 11:13, před 7 lety


lukáš Křivánek

čekám na vyjádření soudního znalce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:34, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.