Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20804Doruceni nedorucitelneho baliku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

Leona Nerudova

Znění stížnosti

Dobry den,rada bych podala stiznost na nedoruceni baliku.Cislo zasilky 40651215942.Za balik jsem zaplatila jiz 24.12.2017 a bohuzel se ke me zatim nedostal.I pres kazdodenni hledani a telefonicke dotazy na centralu.Kazdy mi rika neco jineho..napr.pani na centrale mi mi rekla ze si mam jit balik vyzvednout do Vinoteky transvin na Kubickove i kdyz mi nedosla sms.Rekla mi ze si ho vinoteka nenaskenovala do systemu..kdyz jsem tam prisla balik tam samozrejme nebyl!Pote mi v patek volala znovu ze je na Bazar,horni namesti..ze si tam mam jit..dnes jsem opet volala ja na centralu a balik neni pro zmenu dorucen nikam! Tak nevim zdali si ze me nekdo dela srandu,nebo co to ma znamenat!! Prosim o dukladne prosetreni! Dekuji


Produkt

Doručení baliku


Požadované řešení

Pozaduji za prvne doruceni baliku na Bazar,horni namesti,Brno Bystrc,63500.Dale provereni kde a proc byl balik tak dlouho.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 22:44, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.