Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
zadost byla podana pismne na dorucenku a travel servisem prevzata 7.12.2017 nasledne emaily a telefonicky urgovana opakovane se zaznamem naposled tel 15.1.2018 (jedina odpoved ...přání se začneme věnovat co nejdříve to bude možné...samozrejme dale zadna odpoved
popis :zaost o nahradu za pozdeni letu QS 1241 ze dne 29.11.2017
(priloha str 1-5) zadost podava : ing M.Prochazka p.Žitnikova
cestujici maji spolecnou letenku vydanou na spolecne smlouve dale uvedene
(po prideleni jednaciho cisla zaslete info v zakonne lhute pisemne na uvedene adresy nebo uvedene emaily) ve smyslu par c 261/2004 predpisu EU mame narok na nahradu ve vysi 400€ na zadatele. pokud nebude zadost vyrizena zakonne lhute hodlame postupuovat nadale pravni cestou
s pozdravem Prochazka Žitnikova Praha 4.12.2017
(priloha obsahuje 5 listu s vyplnenymi udaji na formulari EU vcetne palubnich vstupenek - mohu zaslat dle potreby
ZPOZDENI LETU QS1241 HURGHADA PRAHA O VICE NEZ 3 HOD
ZALEZITOST ZACIT VYRIZOVAT TJ SDELIT SVOJE STANOVISKO A NASLEDNE NEPRODLENE JEDNAT TJ VYPLATIT KOMPENZACI DLE PEDPIS C 261/2004 VE VYSI 400EU NA OSOBU
PRIPADNE POSTUP DALSIHO RESENI
|
Tweet |
Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost větší než 1500 km (letecká vzdálenost dle čl. 7 odst. 4 výše uvedeného nařízení) mezi Letištěm Václava Havla a Zakynthos International Airport činí 3042 km) na náhradu škody ve výši 400 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak tři hodiny.
Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.