Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20809Žádost o opakované doručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

Iveta Lavičková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes ráno jsem obdržela SMS zprávu i emailovou zprávu, že balíček DR0721375569C bude doručen mezi 8-14.00hod na adresu Americká třída 30, Plzeň, na jméno Mgr. Iveta Lavičková.
V 18.10 hod mi přišla SMS, že se doručení nepodařilo - nevím, jak je to možné, jedná se o ZŠ, kde ještě nyní je vrátný, neboť probíhají odpolední a večerní aktivity v tělocvičnách.Balíček není na dobírku, může ho převzít kterýkoli z pověřených pracovníků školy.
Prosím o opakované doručení adresa 16. ZŠ a MŠ Americká třída 30, Plzeň, pokusím se ještě ráno telefonicky spojit, nyní se mi to již nepodařilo.
Ve škole jsou správní zaměstnanci již od 6.00 hod , není možné, aby do večerních hodin nebyl nikdo z pracovníků školy přítomen.

Děkuji Lavičková


Produkt

DR0721375569C


Požadované řešení

opakované doručení zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 09:40, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.