Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 23.1.jsem navštivila Vaši pobočku nacházející se v Plzni-Tesco-Rokycanská ulice.
Předložila jsem generální plnou moc a na základě této generální plné moci jsem požadovala zrušení tarifu a zakoupení dobíjecí karty
RČ - 3620470223
RČ - 235304053
Helena Stachová, bytem El.Krásnohorské 27, Plzen
Generální plná moc otevírá cesty ke všem úkonům, jen Vaše společnost mne dělá problémy-chybí slovo telekomunikační prostředek.Váš vedoucí pracovník se nesnažil daný problém řešit, zaslal pouze tiskopis a jeho pracovník mne chybně informoval.
Dne 27.1.2014 volala má ležící babička z jejího telefonního čísla-91 let a s moji pomocí jsme na Vaší lince vysvětlily danou situaci.Přehazovali jste si nás na 5 míst, nicméně ke konci jsem mluvila s ochotným panem Lukášem Koutským a p.Říhovou.
Vyjádřili se k dané situaci,že mám oprávnění na základě generální plné moci zrušit číslo a změnit na dobíjecí kartu.Provedli záznam v Praze o této skutečnosti.
Opět jsem se vydala na pobočku a vzala jsem si smlouvu, kterou jsem podepisovala v roce 2011 na základě identické generální moci-stvrzeno mým podpisem.Neúspěšně,nebyl zájem zavolat do Prahy a ověřit si tuto skutečnost.Vedoucí Kozel David mne doslova sdělil:
Nemám zájem,podejte si stížnost do Prahy a Váš podpis nemusí být Váš - cítila jsem se jako podvodnice před cizími lidmi, kteří stáli za mnou.Arogantně mne sdělil, že odchází na 40 minut a když budu mít chuť mohu se na něj počkat, přestože mne bylo sděleno 3 dny předtím, že se bude na prodejně zdržovat celý den.Vašeho vedoucího si pamatuji jako velmi milého řadového pracovníka, funkce ho buhužel změnila a bohužel nezvládá ani své podřízené.Chovají se velmi nevhodně, od mé sousedky jsem zaslechla, že si bude stěžovat na pana Říhu z této pobočky za jeho chování a má pravdu, sama jsem s ním projednávala záležitost.
Pokud se tato záležitost nevyřídí, poprosím svého partnera,aby jsme přešli s 9 telefony k jiné společnosti.Nebudu a nechci v 91 letech převážet ležící babičku na úřad nebo do Vaší společnosti, ani nebudu platit znovu notáře.Tato telefonní linka má několik měsíců O Kč.
Se srdečným pozdravem Mannová
-
Zrušení nesmyslného tarifu pro starou paní, která není již schopna zavolat a na hradit kartou
|
Tweet |
V případě, že již byla plná moc předložena při podpisu smlouvy v roce 2011, bylo by neúměrné klást podmínku jiného ověření plné moci při zrušení smlouvy. V případě, že vedení společnosti potvrdilo, že taková plná moc je postačující, měl by dle toho jednat i podřízený pracovník.
Dobrý den,
při činění právních úkonů za jinou osobu je také nutné, aby byla plná moc notářsky ověřena. Pokud tuto podmínku splňujete a přesto nebylo Vašemu požadavku vyhověno, uveďte prosím plnou moc zde v příloze, případně nám výše uvedený popis spolu s přílohou zašlete na www.o2.cz/dotazproguru. Na této stránce můžete přílohu vložit v sekci "Mám problém", či "Hoří to".
Následně kontaktujeme pobočku pro řešení dané situace. Děkuji.
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den, generální plná moc je notářsky ověřena.Je možno ji zaslat faxem nebo doporučeně poštou.Bohužel v Plzni na pobočce neměli zájem tuto záležitost s Prahou vyřídit.Naopak se ke mne vedoucí pobočky choval jako k podvodnici.
Se srdečným pozdravem Mannová
Hezký den,
velice mne mrzí vaše zkušenost, která ve vás zanechala negativní dojem. Jde-li o úředně ověřenou plnou moc, neměl by být problém řešit jakoukoliv záležitost. Máte-li tu možnost, požádám vás naskenování plné moci a zaslání prostřednictvím našeho webového formuláře zde: www.o2.cz/dotazproguru, abychom mohli záležitost s danou pobočkou dále řešit.
Děkuji za pochopení.
Renáta Drastichová
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den Drastichová , plnou moc mohu odfaxovat nebo doporučeně zaslat.Nezlobte se na mne, ale jsou určité osobní údaje v generální plné moci, které nejsou dobré v dnešní době zveřejnit.
Se srdečným pozdravem Mannová
Otevírám tento případ z toho důvodu, aby veřejnost věděla, jak důležité je slovo telekomunikační prostředek-který nenapsala paní notářka.
Dobrý den,
situací jsme se zabývali a přesný procesní postup ověřovali. Zjistili jsme, že na základě tzv. generální plné moci "na vše" skutečně nelze při řešení rušení služeb uplatnit toto oprávnění. Vždy je nutné, aby bylo na plné moci uvedeno, k čemu je plná moc určena. Např. "Zmocněn k pro zrušení mobilního paušálního tarifu na č. XXX XXX XXX", "Zmocněn k zastupování při vyřizování záležitostí u telekomunikačních služeb". Výjimku tvoří procesní plná moc advokátovi. Zde již nemusí být uvedena oblast.
V minulosti, při zřízení služeb, mohly být podmínky pro specifikum v plné moci jiné. Proto mohlo dojít ke zřízení, i když zde údaj, k čemu je tzv. generální plná moc určena, není uveden.
Máte-li zájem služby za jinou osobu zrušit, bude nutné vyhotovit novou plnou moc, kde bude specifikováno, pro jaké účely je určena, případně můžete rušení nahlásit na bezplatné lince 800 020 202, v pracovní dny, v čase 8:00 až 20:00. Při rušení bude nutné znát údaje z posledního vyúčtování. Pro potvrzení telefonického rušení je poté zasílán kód na adresu zákazníka, který je nutné na infolinku, která bude v dopise s kódem uvedena, nahlásit. Tato možnost rušení může být snazší, pokud nemáte zájem vyhotovovat a ověřovat novou plnou moc a pokud je obtížné se s účastníky dostavit na pobočku.
Omlouvám se za předchozí neúplné a nepřesné informace. Věřím, že následující vyjádření přijmete s pochopením.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den p.Neubaurer, nicméně nemění situaci, že smlouvu jsem podepsala v roce 2011 svým jménem, babička je účastník a druhá možnost, kdy babička se představuila z telefonu a já jsem vysvětlila co potřebujeme, jste nám taky neuznali.Já osobně jsem měnila tarif po telefonu a můj přítel též.Jak je možné, že určité možnosti u někoho jdou a někoho ne.Kladu Vám otázku, babičce je 91 let, nedej bůh se něco stane a já podepsala smlouvu s tarifem na základě smlouvy z roku 2011.Vždy je zodpovědný ten, který smlouvu podepíše.Připadá mne to absurdní a pokud to spolu nevyříšíme, zašlu tento dotaz jako otevřenou otázku do novin,starou paní nutíte k nové plné moci tak za 2 000 Kč, k advokátovi ji těžko dotáhnu-je ležící člověk a nebo ještě lepší návrh, Vaše společnost-pracovník se může dostavit osobně k babičce, když nemá šanci změnit tarif po telefonu.Nevím jestli je Vaše firma tak chudá, že musí vymáhat po staré paní 200 Kč měsíčně, která již dlouhodobě nevolá.Asi by Vaše společnost zchudla.žádám odpověď od Vaší společnosti týkající se mého podpisu na této smlouvě
Se srdečným pozdravem Mannová
Dle § 31 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, případně dle § 441 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku platí, že pokud není v plné moci uvedeno její omezení platí ze zákona na všechny právní úkony, které by byl oprávněn činit zmocnitel. Generální plnou moc může udělit fyzická osoba fyzické osobě (nikoli pouze při advokátním zastoupení), pouze vyžaduje písemnou formu, což bylo zde dle nám dostupných informací dodrženo.
Dobrý den,
záležitost jsme předali k prověření na specializované pracoviště. S vyjádřením budeme zákazníka informovat. Poprosím o trpělivost. Abychom mohli informovat také Vás, poprosím Vás o nějaký kontakt (mobil, e-mail).
Co se týče telefonického rušení, pak zde skutečně není potřeba, aby jej hlásil účastník. Jen je zapotřebí, aby byl nahlášen kód (ČVOP) na infolinku, která bude v dopise putujícím na adresu účastníka uvedena. Takto je však možné provést pouze zrušení služby, nikoli přechod na předplacenou kartu. Zde je vždy nutné navštívit pobočku. Změnu paušálního tarifu můžete provést také telefonicky. Tento úkon je odlišný od přechodu na dobíjecí kartu, kde je zpravidla měněna SIM karta, a proto je nutné navštívit pobočku.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den, kontakt - 724 004 450
Ležící babičku nejsem schopna dotahnout na pobočku, dle vyjádření d testu generální plná moc otevírá cestu ke všem právním úkonům- bylo mne to sděleno i u Vás na ústředí před měsícem, nicméně neustále nemám odpověď na smlouvu z roku 2011, kterou jsem podepsala na základě plné generální moci.Ta je podepsaná mým jménem, ne babičky- zajímá mne odpověď na tuto otázku.
Se srdečným pozdravem Mannová
Dobrý den,
byl jsem informován našim operátorem o Vaší urgenci stížnosti. Záležitost je stále v řešení u specialistů z oddělení stížností. S vyjádřením Vás budou informovat přímo specialisté. Poprosím Vás o trpělivost.
Co se týče Vaší poslední otázky, tedy uzavření smlouvy na základě generální plné moci v roce 2011, pak zřízení mohlo být umožněno, pokud byly v této době jiné podmínky pro specifikaci na plné moci. Tento dotaz Vám bude také zodpovězen v rámci předané stížnosti. Ta je u nás evidována pod číslem 1-37637726862.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Vážený pane Neubauer, pokud já do 30 dnů nezareaguji, mám tzv.smůlu, tudíž i já od Vaši společnosti požaduji odpověď do 30 dnů, které již proběhly.Neustále jste mne neodpověděli a na odpovědi trvám, kdo je kompetentní zrušit smlouvu - babička je pouze účastník, já jsem smlouvu podepisovala.Trpělivost mne u Vaší společnosti již došla, jelikož je to více než 30 dní a platím čím dál více peněz za 0Kč výpis.
S pozdravem Mannová
Dobré odpoledne,
na specialisty jsem zaslal urgenci k vyřízení stížnosti. Věřím, že Vás specialisté budou s řešením kontaktovat co nejdříve.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý večer, specialisti jsou již po termínu, pokud Vaše společnost má stejné obchodní podmínky jako my obyčejné lidi.Jakou sankci se mohu účtovat já za opožděnou odpověď?Jak je možné,že Vaše společnost mne tvrdila,že stížnost byla poprvé podána 17.2.2014 Není to první událost podvodu z Vaší strany.Mé stanovisko znáte.Nebudu čekat na Vaše dlouhodobé rozhodnutí nebo zatím vraťte peníze, které jste odinkasovali z účtu za poslední účtovací období- dokud se záležitost nevyžřeší.
Se srdečným pozdravem Mannová
Dobrý den,
stížnost byla na specialisty předána dne 17. 2. 2014. O tomto jsem Vás zde také informoval. Urgenci pro vyřízení jsem na specialisty již předával. Více pro Vás nyní řešení uspíšit nemohu. Věřím, že budete brzy specialisty s řešením kontaktována.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Stížnost byla podána 1.2.2014 - písemně podloženo.Předpokládám,že se na Vaši společnost též vztahuje 30 dní.
Víc nemám k této záležitosti co dodat a učiním patřičné kroky.
S pozdravem Mannová
PS první konzultace s Vámi proběhla 7.2.2014 a tak si kladu otázku, co jste dělali 10 dní, než jste předali celou záležitost Vašim specialistům
Vzhledem k tomu, že strany již nadále nevyužily možnost reakce, považujeme záležitost za uzavřenou.