Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20813Odstoupení od smlouvy+zrušení premiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 7 lety

Jana Božíková

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 13.1.2018 mi zřejmě někdo vlezl na mail.Bohužel ten den se někdo registroval na vaší seznamku be2 S.a.r.l.a,a z účtu mi bylo ztrženo 14.1.2018 149,-.Napsala jsem na zákaznický servis o odstoupení od smlouvy.Bohužel mi pořád dokola chodí ty stejné maily.Nemám zájem dále využívat vaše služby o které jsem ani nestála.Tímto chci odstoupit od smlouvy a zároveň i zrušit profil
Žádám o vyřešení


Produkt

VIP členství 1 měsíc 149,- - automatické prodloužení na 3 měsíce za 2545,-


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy,zrušení profilu,prodloužení výpovědní lhůty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 07:37, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2018 16:59, před 7 lety

ID: 6E5WMA76


Dobrý den.

Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve 149Kč k datu 16.01.2018 refundovaná.

Klientův profil byl již smazán.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@academic-singles.cz

Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2018 17:02, před 7 lety


Jana Božíková

Dobrý den,dnes jsem vám poslala do mailu odstoupení od smlouvy,bylo by možné mi zaslat potvrzení o zrušení členství a vymazani profilu.Profil je stále aktivní

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2018 15:30, před 7 lety

ID: 6E5WMA76


Dobrý den.

Rádi bychom Vám potvrdili, že Váš profil již byl odstraněn. Upozorňujeme, že ještě můžete obdržet emailové oznámení v průběhu následujících 48 hodin od vymazání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2018 15:34, před 7 lety


Jana Božíková

Dobrý den,děkuji za ochotu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.