Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Dne 13.1.2018 mi zřejmě někdo vlezl na mail.Bohužel ten den se někdo registroval na vaší seznamku be2 S.a.r.l.a,a z účtu mi bylo ztrženo 14.1.2018 149,-.Napsala jsem na zákaznický servis o odstoupení od smlouvy.Bohužel mi pořád dokola chodí ty stejné maily.Nemám zájem dále využívat vaše služby o které jsem ani nestála.Tímto chci odstoupit od smlouvy a zároveň i zrušit profil
Žádám o vyřešení
VIP členství 1 měsíc 149,- - automatické prodloužení na 3 měsíce za 2545,-
Odstoupení od smlouvy,zrušení profilu,prodloužení výpovědní lhůty
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 6E5WMA76
Dobrý den.
Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve 149Kč k datu 16.01.2018 refundovaná.
Klientův profil byl již smazán.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@academic-singles.cz
Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.
Dobrý den,dnes jsem vám poslala do mailu odstoupení od smlouvy,bylo by možné mi zaslat potvrzení o zrušení členství a vymazani profilu.Profil je stále aktivní
ID: 6E5WMA76
Dobrý den.
Rádi bychom Vám potvrdili, že Váš profil již byl odstraněn. Upozorňujeme, že ještě můžete obdržet emailové oznámení v průběhu následujících 48 hodin od vymazání.
Dobrý den,děkuji za ochotu