Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, od společnosti Elektra PV jsme zakoupili sušičku Candy, když se v záruční lhůtě porouchala zjistili jsme, že na prodejce je prohlášen konkurs, prodejce nereaguje, přihlásit pohledávku v insolvenčním řízení není možné, jelikož porucha nastala po uzavření přihlášek u správce, je možné uplatňovat záruku u zástupce výrobce v ČR?
sušička candy GCS 9101A2T-S
oprava, popřípadě výměna
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že pro vyřizování reklamací byla určena třetí osoba. Pouze za předpokladu, že by se tato třetí osoba sama zavázala k tomu, že bude ručit za vyřízení reklamace, bylo by možné se svými nároky obrátit i na tuto osobu. Odmítne-li třetí osoba přijmout zboží do reklamace, a zároveň na sebe nepřevzala odpovědnost za vyřízení reklamace, musí se spotřebitel obrátit na prodávajícího.
Na společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 3.8.2016. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.
Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitelka na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=A4D356F3631F46F4BE0C161ACEC83689
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.