Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,dne 14.1.2018 jsem byl reklamovat obuv s tim, ze u obou bot mam propadlou patu + na prave praskla podrazka. Vedouci prodejny obuv prohledla a bezeslov zacla vypisovat reklamaci. Kdyz jsem upozornil ze je to uz druha reklamace tak se zarazila a rekla ze reklamaci neuzna. Duvod: mel jsem si koupit stelku do bot. Upozornil jsem ze jsem tam stelku mel, ale bota me tlacila. ( Boty jsou pevne nazouvaci bez tkanicek a zipu. ) Tak jsem si mel koupit boty o velikost vetsi, aby mne pry netlacily. To mi prijde jako hloupost kdyz mne boty se stelkou tlacily na vysku. Boty jsem koupil 21.8.2016 prvni reklamace byla 11.3.2017 (uznana vymena bot,ale jen pouze pokud si vemu naprosto tu samou obuv,ze mi nemohou vratit penize a ani vymenit tak ze bych si doplatil za kvalitnejsi obuv,proste pouze kus za kus)tudiz jsem byl nucen vzit si ty same.
13103201/42 Memphis
Vraceni penez, nekvalitni obuv.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz). Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.
Co se týče posouzení reklamace, je toto plně v kompetenci prodejce. Je tedy na prodejci, jakým způsobem reklamaci posoudí. Prodejce nemusí zboží zasílat výrobci nebo dodavateli. Reklamaci tedy může posoudit prodejce sám. Reklamace však musí být vyřízena řádně a včas. V případě, kdy spotřebitel se závěry reklamačního řízení nesouhlasí, může závěry reklamace rozporovat. Rozporovat je možné například posudkem soudního znalce z oboru. Náklady na znalečné je možno v případě příznivého znaleckého posudku požadovat po prodejci z titulu účelně vynaložených nákladů, souvisejících s uplatněním reklamace.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.