Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
koupil jsem lístky k sezení, došly ke stání. Lístek téměř 2000 Kč. Nemožnost odstoupení od smlouvy. Je nám přes 70 let...
18. 2. 18, Jarek Nohavica, Praha, Lucerna Bubeneč
Žádal jsem o zrušení smlouvy a vrácení peněz, bez komunikace. Považujeme tuto firmu za podvodnou, připravujeme trestní oznámení.
Pavel Pavlíček
Karel Pavlíček - Chrudim.
Akce: Dusan Vancura, Jarek Nohavica, Spiritual Kvintet Vstupenka/y: Sekce: Płyta , Řada: , (2 Vstupenka/y) Poznámky: Místo konání: Lucerna - Velký sál Datum: neděle 18. února 2018, 14:00 INFORMACE O OBJEDNÁVCE Jméno zákazníka: Pavel Počet vstupenek: 2 CELKEM K ÚHRADĚ: CZK3982.00
Vrácení neprávem vyinkasované částky: CZK 3982.00
Akce: Dusan Vancura, Jarek Nohavica, Spiritual Kvintet
Vstupenka/y: Sekce: Płyta , Řada: , (2 Vstupenka/y)
Poznámky:
Místo konání: Lucerna - Velký sál
Datum: neděle 18. února 2018, 14:00
INFORMACE O OBJEDNÁVCE
Jméno zákazníka: Pavel
Počet vstupenek: 2
CELKEM K ÚHRADĚ: CZK3982.00
|
Tweet |
V případě, že došlo k chybě na straně prodejce a neplnil tak dle uzavřené smlouvy, tedy dodal vstupenky ke stání, nikoli k sezení dle učiněné objednávky, pak lze předmět koupě reklamovat podle ustanovení § 2161 odst. 1 občanského zákoníku za nedodržení jakosti při převzetí, jelikož prodejce nedodržel ujednané vlastnosti (cenu/kategorii vstupenek). Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.