Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.Snad neni pozde,ale drive jsem se k reseni nedostal. Dne 5.11.2017 jsem pri zatapeni v kamnech s vymenikem nasel trhlinu cca 7 cm nad prokladacim otvorem. Ihned jsem kontaktoval prodejce a zadal vyrizeni reklamace. Po tydnu bez komunikace jsem prodejci volal,ze se mi na reklamaci nikdo neozval tak me prodejce nechal premerit mistnost a rekl,ze reklamaci neuzna,protoze mam moc vykonna kamna na mistnost ve ktere jsou. Mistnost vytopim na max 24 stupnu a je otevrena bez dveri. A komin nema potrebny tah takze kamna nemohou fungovat na maximalni vykon tudiz jsem je dle meho nazoru prehrat nemohl. Myslim si,ze pokud takove poskozeni hrozi ma tam byt tepelna isolace. Navic jsem mel prodavajiciho na kontrola kotlů, krbových kamen a vložek s teplovodním výměníkem dle zákona č. 201/2012 sb.,§ 17, odstavec 1 písmeno "h" o ochraně ovzduší platného od 1.1.2017 a na zadnou chybu zapojeni (velikost mistnosti)mne neupozornil. Zarucni doba jiz skoncila 24.11.2017. Neuznani reklamace mi prislo 1.12.2017.
Prity WDW29
Oprava nebo vymena
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.