Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20819Nemoznost zruseni clenstvi premium,nemohu se spojit se spolecnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

Jaroslav Kovanda

Znění stížnosti

Dobry den,chci zrusit clenstvi premium.Automaticky mi prodlouzili clenstvi o 3 mesice za 2395kc,hrozi exekuci kdyz nezaplatim,tak jsem zaplatil abycch se nedostal do problemu.Na strankach spol.neni mozno najit vypovedni smlouvu ani kontakt.Prosim o informaci kde najdu vypovedni smlouvu a kam ji poslat.Dekuji JAROSLAV KOVANDA.


Požadované řešení

Prosim o zruseni clenstvi v seznamce be2,nechci byt v seznamce nechci platit za clenstvi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 07:33, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2018 16:54, před 7 lety

ID: CJ5KMC74


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 15/04/2018.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 10:35, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující doplnění stížnosti.

Prosim o potvrzeni emailem o odstoupeni od smlouvy mnou uzavrene.Zruseni meho clenstvi a profilu a vymazani veskerych osobnich udaju a ze nebudete strhavat finance z meho uctu a nedojde k vymahani dluhu. DEkuji JAROSLA KOVANDA

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2018 16:39, před 7 lety

ID: CJ5KMC74


Dobrý den,

tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené (viz prosím také předešlý komentář ze dne 16/01/2017) a Váš profil byl smazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 08:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 11:10, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující sdělení:

"Dobry den,cekalo se na vyjadreni spolecnosti k memu pripadu(pripad v reseni).Tak jen doufam ze je moje clenstvi a profil opravdu smazan bez dalsich financnich naroku a ze je vse uzavreno.Prosim o vyjadreni spolecnosti.Dekuji Kovanda."


Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 15:06, před 7 lety

ID: CJ5KMC74


Dobrý den,

viz prosím předešlé komentáře z 16/01/2017 a 18/01/2017 - tímto Vám opakovaně potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2018 16:58, před 7 lety


Jaroslav Kovanda

Hodnocení:

Komentář: Dekuji