Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,chci zrusit clenstvi premium.Automaticky mi prodlouzili clenstvi o 3 mesice za 2395kc,hrozi exekuci kdyz nezaplatim,tak jsem zaplatil abycch se nedostal do problemu.Na strankach spol.neni mozno najit vypovedni smlouvu ani kontakt.Prosim o informaci kde najdu vypovedni smlouvu a kam ji poslat.Dekuji JAROSLAV KOVANDA.
Prosim o zruseni clenstvi v seznamce be2,nechci byt v seznamce nechci platit za clenstvi.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CJ5KMC74
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 15/04/2018.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Spotřebitel nám zaslal následující doplnění stížnosti.
Prosim o potvrzeni emailem o odstoupeni od smlouvy mnou uzavrene.Zruseni meho clenstvi a profilu a vymazani veskerych osobnich udaju a ze nebudete strhavat finance z meho uctu a nedojde k vymahani dluhu. DEkuji JAROSLA KOVANDA
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: CJ5KMC74
Dobrý den,
tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené (viz prosím také předešlý komentář ze dne 16/01/2017) a Váš profil byl smazaný.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám zaslal následující sdělení:
"Dobry den,cekalo se na vyjadreni spolecnosti k memu pripadu(pripad v reseni).Tak jen doufam ze je moje clenstvi a profil opravdu smazan bez dalsich financnich naroku a ze je vse uzavreno.Prosim o vyjadreni spolecnosti.Dekuji Kovanda."
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: CJ5KMC74
Dobrý den,
viz prosím předešlé komentáře z 16/01/2017 a 18/01/2017 - tímto Vám opakovaně potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dekuji