Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
5.12.2017 jsem zaplatila 149 kc,nyni mi sami 8/1/2018 od sebe odecetli 2247 kc,nikde jsem nedavala zadny souhlas a nikde neni psano,kolik clenstvi stoji a na jak dlouho,timto prosim o pomoc,zruseni clenstvi ,zruseni profilu a navraceni castky 2247 kc.dekuji.Konvicna
vraceni 2247 kc,zruseni profilu a zruseni clenstvi
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID:EM3BJG80
Dobrý den.
V zájmu projednání dané záležitost Vás bude v nejbližší době prostřednictvím e-mailu kontaktovat člen našeho zákaznického servisu.
Děkujeme Vám.
Dobry den,na mejl mi prislo toto,doporucene jsem poslala dopis o zruseni clenstvi,a dale chci ale navratit penize,je to od firmy obohacovani na ukor lidi,kteri se chteji seznamit,nikde pri zadavani pocateni platby 149 kc neni ani zminka o tom,ze se posleze prodluzuje a ze se automaticky bez meho vedomí odecita 2247 kc.Zadam o navraceni teto castky,zruseni profilu,a vseho na vasich strankach,nikde totiz neni zadna ikona ,jak toto zrusit.jelikoz jsem nikde nedavala souhlas,dekuji.kopii komunikace pres mejl posilam zde viz níže ,nyni budu vse resit,jen uz pres tyto vase stranky,dekuji.Konvicna
kopie:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Členství Vám bude zrušeno jakmile obdržíme Vás dopis. Jestli očekáváte/ dáváte přednost okamžitému potvrzení o zrušení Vašeho členství e-mailem, můžete nám zaslat potvrdzení o zaslání dopisu nebo podepsanou kopii výpovědi jako přílohu mailu.
Zrušení členství Vám pak obratem potvrdíme i s datem vypršení členství.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
01/17/2018 13:42 - lenka.konvicna@lady-avon.cz wrote:
Posilala jsem doporucene dopis,a castku pozaduji nazpet,u platby nic
uvedeno nebylo.Konvicna
Cituji Academis Singles Customer Service
> Dobrý den,
>
> děkujeme za Vaši zprávu.
>
> Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce
> před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot
> souvisící platební stránky).
>
> Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
>
> Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství
> nepřečetli.
>
> Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně
> nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: EM3BJG80
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
firma chce vratit cast penez,zatim prosim chci byt v kontaktu,nez penize vrati,viz jejich mejl.S tim vicemene souhlasim,jen chci zrusit profil a vse ostatni ihned.Konvicna
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Překontrolovali jsme Váš účet a souhlasíme s refundací 1498 Kč a zkrácením Vašeho členství na 1 měsíc.
Prosím, informujte nás, zda s nabídkou souhlasíte. My ji následně zpracujeme a aktualizujeme Vaše členství.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li případ úspěšně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.
budu vas informovat ,dekuji.Konvičná
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.