Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
pro rádio SWING není možné podle infolinky Škoda používat službu CARE Connect: on-line přístup k vozu, není kam dát SIM kartu, vůz tak nedokáže přijímat a odesílat hovory/data.
Službu CARE Connect tudíž nejsem schopen využívat a je tedy chybou, že konfigurátor dovolil tuto kombinaci.
Reklamace byla podána již 10.11.2017 u prodejce Gerhard Horejsek a ještě jednou 15.12.2017 na infoline@skoda-auto.cz.
Do dnešního dne nebyla ze strany Škoda Auto reklamace žádným způsobem vyřešena, což je přestupkem 30 dní lhůty na vyřešení reklamace ve smyslu zákona 634/1992 sb o ochraně spotřebitele a ČOI může uložit pokutu až do výše 3 000 000 Kč.
Škoda Octavia - Care connect s rádio Swing
Vrácení částky 8100 Kč za Care connect a deaktivaci této služby
nebo
výměna Swing za Bolero pro možnost využití dané služby (doplatili bychom rozdíl za lepší rádio - 3000 Kč)
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.