Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20827Problém s Care connect

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

Martin Klečka

Znění stížnosti

Dobrý den,


pro rádio SWING není možné podle infolinky Škoda používat službu CARE Connect: on-line přístup k vozu, není kam dát SIM kartu, vůz tak nedokáže přijímat a odesílat hovory/data.
Službu CARE Connect tudíž nejsem schopen využívat a je tedy chybou, že konfigurátor dovolil tuto kombinaci.

Reklamace byla podána již 10.11.2017 u prodejce Gerhard Horejsek a ještě jednou 15.12.2017 na infoline@skoda-auto.cz.

Do dnešního dne nebyla ze strany Škoda Auto reklamace žádným způsobem vyřešena, což je přestupkem 30 dní lhůty na vyřešení reklamace ve smyslu zákona 634/1992 sb o ochraně spotřebitele a ČOI může uložit pokutu až do výše 3 000 000 Kč.


Produkt

Škoda Octavia - Care connect s rádio Swing


Požadované řešení

Vrácení částky 8100 Kč za Care connect a deaktivaci této služby

nebo

výměna Swing za Bolero pro možnost využití dané služby (doplatili bychom rozdíl za lepší rádio - 3000 Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 14:23, před 7 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.