Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Prosím o na vrácení peněz!!!! odeslala jsem vám z Prahy zpět zásilku 19.12.2017.i s číslem mého konta. S přáním hezkého dne Jiřina Jirsová Jeřabinova 2 Praha 5 motol 15000
Prosím o vrácení peněz...balik jsem odeslala zpět na vaši adresu poštou a doporučeně!!!!! Děkuji Jiřina Jirsová Jeřabinova 2 Praha 5 motol 15000
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost nám zaslala dne 23.1.2018 následující vyjádření:
"Dobrý deň,
odpoveď na sťažnosť:
Vážená pani Jirsová,
Vaša reklamácia bola už spracovaná a na Váš email Vám bolo dňa 11.1. napísaná správa o vyriešení Vašej reklamácie. Prosím pozrite si svoj email, ktorý ste zadávala do objednávky: jirina.jirsova@email.cz
S pozdravom,
Vigotop.cz"
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.