Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20829Nedoručené dopisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 minut 4 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

Michaela Udutova

Znění stížnosti

Dobrý den, týden po novém roce jsem byla na poště v Dolních břežanech . Fronta až ven, absolutní chaos , ale hlavně totálně neochotná paní vedoucí. Když jsem došla na přepážku ,( po půl hodině)pán mi oznámil že už nemá známky. poslal mě vedle k paní,,vedoucí´´ . Po dalším čekání mi vzala dopisy, a když jsem chtěla jeden pro nás vyzvednout,( měli jsme ve schránce potvrzení že jsme nebyli k zastižení, přitom je zde pokaždé někdo.. dům nikdy nenecháváme v prac.době prázdný) tak mi oznámila ,že musím zase zpátky k druhé přepážce.Celou dobu se přitom ještě stihla dohadovat s jinou zákaznicí.. Což jsem už nevydržela a s pošty naštvaně odešla.. žádný z dopisů ,které jsem podala - bylo jich asi 10 ,nedošel k zákazníkovi. Posílám dopisy obyčejně několik let a nikdy se to nestalo... že by nedošel ještě ktomu ani jeden... Předpokládám že paní vedoucí si ulevila tím že dopisy zahodila,za to že jsem byla drzá a řekla jí že pošty v břežanech mám plný zuby :)


Požadované řešení

Můj případ asi žádné řešení nemá, jen jsem chtěla upozornit na přístup paní vedoucí břežanské pošty, k zákazníkům.. Nebyla jsem jediná kdo s ní měl ten den problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 11:05, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.