Společnost


Krakvet.pl sp. z o. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20835Nedodané zaplacené zboží - zoofast.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

Tamara Popovičová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 1.12. 2017 jsem objednala a zaplatila v obchodě www.zoofast.cz zboží za 1162,- Kč. 11.12. jsem se e-mailem dotazovala na termín doručení, z obchodu odpověděli 13.12., že čekají na naskladnění poslední položky.
Od této doby nereaguje obchod na e-maily (zaslány 3 e-maily a 1 dotaz prostř. jejich webové stránky) a zboží stále nedodali. V posledním e-mailu jsem jim určila termín odpovědi do 16.1. s tím, že poté budu případ eskalovat. Ráda bych se zeptala, jak mám nadále postupovat a zda je možné z vaši strany obdržet jakoukoli podporu.
Na Facebookovém účtu této firmy jsem našla podobné komentáře od zákazníků, zřejmě se jedná o podvrh. Internetový obchod sídlí v Polsku.

Děkuji,
T. Popovičová


Produkt

1 x PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS NF Renal Function Formula Cat 350g 8% 153,00Kč 1 x TROVET Renal & Oxalate Insufficiencie Diet (RID pro kočky) 500g 8% 168,00Kč 7 x PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS NF Renal Function Formula Cat 195g 8% 57,00Kč 3 x KRAKVET/ZOOFAST podestýlka (kočkolit) s vůní lesa hrudkujicí compact 10l 23% 132,00Kč


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 15:14, před 7 lety

I když se jedná o společnost z Polska, svými webovými stránkami v češtině na čeké doméně se jednoznačně zaměřuje na české spotřebitele. Věc se tedy bude posuzovat dle českého právního řádu.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 07:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.